Obserwatorzy:

AKTUALNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Była już pielęgnacja twarzy to teraz czas na moją drugą z kolei ulubioną serię kosmetyków - pielęgnację włosów. Wyszłam już z minimalizmu, bo nie zauważyłam żadnych pozytywnych tego stron, po za tym ostatnio miałam możliwość przetestowania kilku kosmetyków, więc bez sensu byłoby pisanie o czym czego nie przetestowałam, nieprawdaż?



OCZYSZCZANIE: Używam szamponów na zmianę - w zależności od potrzeb moich włosów.
Na co dzień i kiedy chcę uzyskać objętość zdecydowanie wybieram szampon do włosów suchychi zniszczonych od Il Salone Milano. Nie wiedziałam, że jakikolwiek szampon może z moich włosów wydobyć jakąkolwiek objętość - a jednak. Kiedy chcę, aby moje włosy były wygładzone, nawilżone
i dociążone decyduję się na szampon Nivea. Po szampon Alterra sięgam kiedy mam ochotę na włosy sypkie, miękkie, jednak lekkie (w dni kiedy nie ma wiatru, bądź wiem, że będę nosiła kucyk, czy kok przez cały dzień). Więcej słów o nim napiszę Wam niedługo.



NAWILŻANIE: Odżywka Nivea ląduje na moich włosach bardzo często jako drugie O, w metodzie OMO, ponieważ wiem, że działa mimo wszystko wyłącznie powierzchniowo. Używam jej również kiedy nie mam ochoty na długą kąpiel, ale jednak chcę żeby coś na tych włosach było.
Do wygładzenia swoich włosów i dodania swojej pielęgnacji odrobiny luksusu używam maskę Il Salone Milano, którą chwaliłam niedawno. Maska Kallos Latte natomiast to taki mój pewniak, którego mogę używać codziennie i wiem, że mnie nie zawiedzie.


Oliwkę babydream nakładam na włosy, kiedy czuję, że potrzebują dużego nawilżenia. Używam jej obecnie do olejowania, bo zużyłam olej kokosowy. Do zabezpieczania końców niezmiennie używam
olejku do włosów od Eveline, który napakowany jest silikonami, więc bardzo dobrze je chroni.


Może znacie któreś kosmetyki, które używam do mojej pielęgnacji? Może i Wy ich używacie?
Dajcie znać jak wygląda obecnie Wasza pielęgnacja, czego używacie, co polecacie :)

0 komentarze: