Obserwatorzy:

ZRÓB SOBIE, KOBIETO, PREZENT NA DZIEŃ KOBIET!

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Tytuł mówi wiele, jednak kilka słów wstępu - ile z nas myśli o SOBIE? O tym, aby siebie rozpieszczać, aby mieć chwilę dla siebie, aby po prostu dbać o siebie (i nie mam tutaj na myśli codziennej kąpieli, czy pielęgnacji)?



Jestem KOBIETĄ, tak - świadomą i dbającą o siebie KOBIETĄ, która myśli również o sobie,
która sama się rozpieszcza prezentami, która myśli również o sobie i nie zapomina przede wszystkim o tym, aby czuć się dobrze - sama ze sobą.
Pewności siebie mi brak, jednak jak większość kobiet nabieram jej kiedy czuję się dobrze, kiedy ubiorę seksowną bieliznę, sukienkę podkreślającą to co podkreślać powinna, kiedy zrobię makijaż,
z którego jestem zadowolona. Jestem XLką, jednak czuję się ze sobą dobrze, akceptuję siebie - swoje wady, doceniam zalety i mam jasno wyznaczone cele i wymagania wobec samej siebie.
Dążę do tego, aby moje życie było szczęśliwa, a ja - spełniona.



Bielizna to nieodłączny element każdej z nas - dobrze dobrana, seksowna i przede wszystkim wygodna sprawia, że czujemy się bardziej atrakcyjne, pewne siebie.
Firma Kris Line  jak sama o sobie mówi produkuje bieliznę dostosowaną do potrzeb klientek,
aby każda kobieta czuła się wygodnie i przede wszystkim kobieco. (opis firmy)
W jej ofercie znajdziemy biustonosze push-up, półusztywniane i miękkie, duże miseczki do małych obwodów z szerokimi ramiączkami, dzięki czemu nie wcinają się w ramię, gorsety, body (w tym również body modelujące sylwetkę), peniuary, pasy do pończoch, podwiązki, seksowne haleczki na specjalny wieczór, stringi, stringo-szorty, figi (w tym też modelujące sylwetkę) (oferta)


Bielizna, którą Wam prezentuję to seria Cherii - posiadam biustonosz Semi Soft oraz figi.

Skład bielizny: 80% poliamid, 10% elastan, 5% bawełna, 5% poliester

Zarówno biustonosz jak i figi są bardzo dobrze wykonane - materiał jest bardzo miękki, przyjemny,
bardzo dobrze zachowuje się na ciele. Koronka, którą obszyty jest biustonosz jest również miękka
i nie "gryzie". W koronkę wszyta została gumka, dzięki czemu biustonosz idealnie przylega do ciała.
Jak wspomniałam jestem XLką, więc mój biust nie należy do najmniejszych - ten stanik mam
w rozmiarze 95DD i jest to idealny dla mnie rozmiar, który niestety jest bardzo rzadko spotykany
w sklepach.
Zaskoczyły mnie również szerokie ramiączka, co przy dużym biuście jest niesamowitą wygodą,
ponieważ lepiej podtrzymują biust nie wrzynając się przy tym w skórę.
Biustonosz posiada również szeroki pasek z zapięciem przez co nie uwydatnia naszych fałdek
na plecach, które ja pieszczotliwie nazywam skrzydełkami.
Figi wyglądają jakby były wykonane z satyny - są bardzo lekkie i na skórze niemalże niewyczuwalne. Idealnie układają się pod brzuchem - nie obciskają go, więc idealnie nadadzą
się pod dopasowaną sukienkę.


Jeśli boicie się wybierać bieliznę przez internet, bez przymierzania to wystarczy dobrze się wymierzyć (jak to zrobić - cały brafitting) i sprawdzić swój rozmiar w tabeli tutaj, ale również
można napisać do sklepu poprzez zakładkę kontakt - Panie na pewno chętnie pomogą.




Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu. 
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: