Obserwatorzy:

ARGANOWY OLEJEK DO WŁOSÓW 8W1, EVELINE COSMETICS

11:00 Anonimowy 0 Comments

Pokazywałam Wam w denku, że skończył się mój lioton do włosów z Mariona,
którym zabezpieczałam końcówki, zatem musiałam znaleźć coś nowego.
W moich zapasach znalazłam ten olejek - czy jest to godny zastępca?




OPIS PRODUKTU:
Technologia Pro-repair 4D gwarantuje natychmiastową poprawę wyglądu i kondycji
włosów. Olejek do włosów 8 w 1 intensywnie regeneruje nawet bardzo zniszczone
i przesuszone włosy. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne,
działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, zapewnia włosom
kompleksową pielęgnację od nasady aż po same końce. Skutecznie odbudowuje strukturę
włosów uszkodzonych, przesuszonych oraz po zabiegach koloryzacji. Nadaje połysk,
eliminuje efekt elektryzowania i puszenia się włosów. Przywraca elastyczność i jedwabistą
gładkość. Natychmiast po zastosowaniu
włosy stają się lśniące, miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują i nie puszą się.
Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.
Działanie 8 w 1:
- odbudowa włókna włosa,
- nawilżenie i wygładzenie,
- odżywienie i wzmocnienie,
- intensywna regeneracja,
- połysk od nasady aż po same końce włosa,
- miękkie i elastyczne włosy,
- łatwe rozczesywanie i stylizacja.
- ochrona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Double Smart 4D Salon COomplex bogaty w olejek arganowy i płynną keratynę naprawia
uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów, jak i w ich wnętrzu. Wzmacnia i odbudowuje
strukturę włosów. Regeneruje, odżywia i głęboko nawilża.
Olejek arganowy regeneruje włosy od wewnątrz i intensywnie wygładza ich strukturę.
Wzmacnia i nawilża, nadaje miękkość i elastyczność, chroni przed szkodliwym działaniem
czynników zewnętrznych.
Keratyna to podstawowy budulec włosów – odpowiada za ich kondycję i zdrowy wygląd.
Keratyna w naturalny sposób odbudowuje strukturę włosów, głęboko odżywia i regeneruje.
Wygładza i dodaje blasku.
Olejek łopianowy wzmacnia cebulki włosowe, koi podrażnienia i swędzenie skóry głowy.
Odżywia osłabioną i uszkodzoną strukturę włosa, stymuluje porost włosów i hamuje ich
wypadanie. Przywraca włosom zdrowy i piękny wygląd.
Witamina A sprzyja odbudowie suchych i zniszczonych włosów, działa przeciwłupieżowo
i normalizuje hydrolipidową równowagę skóry głowy. Włosy stają się mocniejsze, bardziej
elastyczne i pełne energii.

3 SPOSOBY UŻYCIA W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU I KONDYCJI WŁOSÓW:
• przed myciem włosów,
• po myciu bez spłukiwania,
• na suche włosy jako wykończenie.

CENA PRODUKTU:

ok. 22zł / 150ml


MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w buteleczce z atomizerem, która dodatkowo umieszczona
jest w kartoniku. Wszystko utrzymane jest  kolorystyce złota i czerni co sprawia,
że produkt wydaje się być naprawdę luksusowy.
Atomizer jest tutaj ciekawym rozwiązaniem. Aplikujemy dzięki niemu odpowiednią
ilość produktu. Niestety ma tendencję do zacinania się - być może ja mam felerny
egzemplarz, nie wiem.
Olejek ma bardzo ładny, słodko-orzechowy zapach, który dość długo utrzymuje
się na włosach i kiedy po kilku godzinach je powąchamy on nadal jest wyczuwalny.
Producent proponuje nam trzy sposoby aplikacji - ja sprawdziłam dwa pierwsze.
Nałożyłam go na kilka minut przed myciem głowy. Bardzo łatwo dał się domyć
szamponem babydream, nie musiałam go nawet emulgować maską.
Włosy były wygładzone, nawilżone, jednak nie obciążone, a wręcz sypkie.
Najbardziej jednak lubię nakładać go zaraz po umyciu na wilgotne jeszcze końcówki.
Włosy są wtedy wygładzone, miękkie, a w dodatku silikony z olejku je zabezpieczają
przed uszkodzeniami. Ponadto fajnie dociążają włosy i sprawiają, że są one przyjemne
w dotyku. Nie zauważyłam, żeby ułatwiał rozczesywanie, ale w sumie nakładam
go wyłącznie na końce, więc nie wiem jakby się sprawdził na całości, może wtedy
faktycznie by to ułatwiał.


Podsumowując: Jak dla mnie jest to świetny produkt i na pewno będę do niego wracać
na zmianę z liotonem z Mariona.

0 komentarze: