Obserwatorzy:

TAG: WIELKANOC

11:45 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj wpis adekwatny do dnia dzisiejszego - mam nadzieję, że zjedliście już śniadanie,
że spędziliście ten czas właśnie z rodziną, że poczuliście powagę tych dni. Jeśli jednak macie
wolną chwilę to zapraszam Was na TAG na temat Wielkanocy.

źródło
1. Ulubiony wielkanocny kolor?
Zdecydowanie Wielkanoc kojarzy mi się z kolorem żółtym, przede wszystkim zw względu na żółte pisklaczki, ale również na żonkile, które jakoś zawsze kojarzyłam właśnie z tym świętem.

2. Co najbardziej lubisz w Wielkanocy?

Chyba to, że siada się przy jednym stole i na spokojnie, wszyscy razem, całą rodziną zjadamy śniadanie. Wydaje się to takie banalne, a jednak tak bardzo w ciągu roku tego brakuje.

3. Pistolet na wodę czy wiadro w Lany Poniedziałek?
Generalnie wolałabym unikać wody na sobie, a jeśli chodzi o inne osoby to im więcej wody na nich tym lepiej :D

4. Ulubiona potrawa wielkanocna?
W sumie jakoś nie gustuję w potrawach wielkanocnych. W tym roku będę ograniczała się do dań bezmięsnych, więc pewnie będzie to sałatka jarzynowa, bądź wegetariańskie gołąbki.

5. Co zazwyczaj pakujesz do koszyczka?

Jeśli chodzi o zwyczaj z mojego domu rodzinnego to na pewno jajka, wędlinę, kiełbaskę, sól, chrzan, babkę, baranka z masła, pomarańczę i jakieś czekoladowe jajeczka, zajączki. W tym roku koszyczek przygotowała mama moje chłopaka według ich rodzinnych zwyczajów ;)




źródło
6. Jedziesz gdzieś w te święta?
Tak właściwie to już wyjechałam z domu rodzinnego, bo mieszkam z chłopakiem, więc... :)

7. Jaki film kojarzy ci się z Wielkanocą 

Zdecydowanie "Pasja" - chyba nie muszę nikomu przedstawiać.

8. Co najczęściej robisz w przerwę wielkanocną?
Odpoczywam i wykorzystuję wolny czas na nadrobienie zaległości.

9. Ulubione wielkanocne ciasto?
W sumie ciężko mi powiedzieć - kiedyś byłby to mazurek, domowy mazurek. Dzisiaj nie mam chyba swojego ulubionego ciasta.

10. A teraz podsumowanie - lubisz Wielkanoc?
Tak, lubię Wielkanoc. Głównie za to o czym wspominałam w pytaniu 2.


To by było na tyle. Na koniec chciałabym Wam życzyć przede wszystkim szczęśliwych i rodzinnych świąt Wielkiejnocy - aby każdy kolejny dzień był jeszcze lepszy i aby przynosił Wam to, czego sami pragniecie. Wesołego Alleluja!

0 komentarze: