Obserwatorzy:

MASKA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH, IL SALONE MILLANO

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Ostatnio pisałam Wam o rewelacyjnym szamponie od Il Salone Milano, dzisiaj mam dla Was maskę z tej samej serii. Czy ona zrobiła na mnie takie samo wrażenie jak szampon? 


OPIS PRODUKTU:

Supreme Mask firmy Il Salone Milano, to profesjonalna maska do włosów suchych i zniszczonych.
Formuła zawiera proteiny mleka, proteiny zboża oraz ceramidy, które w widoczny sposób poprawiają stan włosów. Włosy są zregenerowane, miękkie i aksamitne.
Dla włosów, które potrzebują cudu.. jest rozwiązanie prosto z salonu fryzjerskiego!
Profesjonalny rezultat do osiągnięcia w domu.

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua (Water), Myristyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Imidazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Ethylparaben, Methylparaben, Glycerin, Propylparaben, Polyquaternium-7, Sodium Benzoate, Lactose, PEG-8, Lactis Proteinum (Milk Protein), PEG-8/SMDI Copolymer, Palmitoyl Myristyl Serinate, Sodium Polyacrylate.

CENA PRODUKTU:
ok. 30zł / 250 ml Rossmann


MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w wygodnej, miękkiej tubce z plastikową zakrętką. Całość utrzymana jest podobnie jak szampon i wygląda bardzo ekskluzywnie oraz elegancko.
Opakowanie jest bardzo praktyczne - dobrze leży w dłoni, łatwo się wydobywa z niego produkt,
nawet kiedy mamy mokre dłonie. Otwór przez który wydobywamy maskę również ma odpowiednie wymiary i nie mamy problemu z wydobywaną ilością produktu.
Sama maska jest dość rzadka, nieco budyniowa, jednak nie spływa z włosów podczas aplikacji.
Ma zapach bardzo podobny do szamponu, aczkolwiek tutaj on utrzymuje się zdecydowanie dłużej, czuć go nawet na drugi dzień.
Dzięki swojej konsystencji maska bardzo łatwo rozprowadza się na włosach i bardzo łatwo się z nich spłukuje nie oblepiając włosów.
Ja aplikowałam maskę w zależności od czasu jaki miałam na 5 minut jak radzi producent, bądź nawet na 30 minut - w obu przypadkach dawała bardzo podobne efekty, jednak zdecydowanie im dłuższy czas trzymania jej na włosach tym lepsze efekty.
Włosy po każdej aplikacji niezależnie od czasu były nawilżone i błyszczące, a jednocześnie sypkie.
Kiedy przytrzymałam ją dłużej włosy dodatkowo były mocno wygładzone, dociążone i wyglądały niczym tafla. Dodatkowo warto zauważyć, że włosy za każdym razem były miękkie w dotyku.
Jestem zdecydowanie zadowolona z tego jak moje włosy wyglądały po aplikacji tej maski.
Jedyny minus jaki zauważyłam to to, że przy "moim" używaniu, czyli nieco większej ilości maski
na włosy bardzo szybko się zużywa.


Podsumowując: Jeśli macie nieco większą kwotę na maskę do włosów to zdecydowanie polecam zainwestowanie właśnie w tę.








Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu.
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: