Obserwatorzy:

SZAMPON I ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ŁAMLIWYCH, REPAIR & TARGETED CARE, NIVEA

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Kolejne kosmetyki do włosów - tak wiem, wiem. Niestety znudził mi się już minimalizm kosmetyczny i teraz mam ochotę testować/używać kilka kosmetyków na raz, więc będzie
więcej recenzji tych samych kategorii. Dziś mam zestaw, który niedawno pojawił się dopiero
na rynku, a już robi wokół siebie szum - czy ja powielam ten 'bum' i czy rzeczywiście kosmetyki
są tak dobre, że warto się nimi zainteresować?


ODŻYWKA PIELĘGNUJĄCA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ŁAMLIWYCH REPAIR & TARGETED CARE




OPIS PRODUKTU:
Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™.
Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.

DZIAŁANIE
Odżywka NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy:
Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza.
Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu.



SKŁAD PRODUKTU: 
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.

CENA PRODUKTU:
ok. 9,99 zł/ 200ml.


SZAMPON PIELĘGNUJĄCY DO WŁOSÓW SUCHYCH I ŁAMLIWYCH REPAIR & TARGETED CARE




OPIS PRODUKTU:

Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™.
Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.

DZIAŁANIE
Szampon NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy:
Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu.

SKŁAD PRODUKTU:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Dimethicone, Cocamidopropyl Betaine, PEG-3 Distearate, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Propylene Glycol, C12-15 Pareth-3, MIPA Laureth Sulfate, Laureth-4, Sodium Chloride, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Parfum.

CENA PRODUKTU:

9,99 zł/ 250ml; 13,49 zł/ 400ml


MOJA OPINIA:
Oba produkty znajdują się w nowych, zmienionych opakowaniach, które Nivea wypuściła na rynek również niedawno. Został zmieniony kształt opakowań i delikatnie grafika. Uważam, że zmiany
są zdecydowanie na plus i całość wygląda teraz bardziej nowocześnie.
Linia Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy jak już wcześniej wspomniałam jest nowością na rynku, która ciekawiła mnie głównie dlatego, że reklamy tych produktów napływają do mnie z każdej strony i obiecują bardzo dużo.

SZAMPON: Konsystencja typowo perłowa, jednak nieco gęstsza niż te, które poznałam do tej pory.
Bardzo dobrze się pieni, więc wystarczy niewielka jego ilość aby umyć całe włosy. Spłukuje się również bez problemu. Poddałam go najważniejszej dla mnie próbie przy szamponie - użyciu go 'solo'. Muszę przyznać, że bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy, jednak ich nie wysusza
ani nie podrażnia. Włosy są miękkie, dociążone, ale jednocześnie sypkie. Nie wiem, czy jakkolwiek wpływa na stan włosów - to chyba pozostawię ocenie przy denku, kiedy go zużyję całkowicie.

ODŻYWKA: Również perłowa o konsystencji przypominającej Kallosa Bananowego. W dotyku dość lekka, jednak pozory mylą i na włosach jest mocno odżywcza i nawilżająca. Trzymam ją na włosach przez kilka minut, aby mogła jakkolwiek zadziałać. Rozprowadza się bez problemu jak również spłukuje. Aby poddać ją również jakiejś próbie umyłam włosy mocno oczyszczającym szamponem, po którym moje włosy są jak siano i nałożyłam odżywkę. Włosy po jej użyciu były nawilżone, wygładzone i przyjemnie miękkie - przyznam, że nie spodziewałam się, że sobie z tym poradzi. Jak wspominałam odżywka jest bardzo nawilżająca, więc trzeba uważać, aby nie obciążyć sobie włosów.

Cechą łączącą oba produkty jest zapach - perfumowany, charakterystyczny dla produktów Nivea.
Oba produkty zawierają w swoim składzie keratynę, którą moje włosy bardzo lubią. Ponadto w składzie znalazł się również olej z orzechów makadamia i lanolina, które odpowiadają za nawilżenie włosów.


Podsumowując: Zdecydowanie powielam 'bum' na tę serię i uważam, że warto ją wypróbować. Wydaje mi się, że sprawdzi się na wielu rodzajach włosów, szczególnie suchych i lubiących keratynę.


Produkty testowałam dzięki BLOGmedia - społeczności skupiającej wyłącznie blogi.







Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu. 
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.



0 komentarze: