Obserwatorzy:

ŻEL MYJĄCY, PEELING I MASECZKA, 3W1, KOLASTYNA YOUNG

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj dość nietypowy produkt jak dla mnie - otrzymałam go w ramach testowania z BLOGmedia
i postanowiłam przetestować na swojej cerze, ponieważ bardzo lubię firmę Kolastyna i miałam wiele ich produktów, które się u mnie sprawdziły.



OPIS PRODUKTU: 
Young Żel Myjący + Peeling + Maseczka 3 w 1. Produkt o specjalnej formule i kombinacji składników aktywnych, łączący trzy funkcje: oczyszczanie, złuszczenie, wyrównywanie kolorytu skóry. Sepitonic™M3 źródło energii dla skóry, usprawnia proces komórkowej regeneracji, chroni skórę, przywraca jej witalność i świeżość. Naturalne Drobinki z Bambusa złuszczają naskórek, usuwając skutecznie martwe komórki, nadmiar sebum i zanieczyszczenia zatykające pory. Biała Glinka znana z właściwości oczyszczających, tonujących i kojących, łagodzi i zmiękcza naskórek. Kolastyna Young chroni Twoje piękno. Produkt testowany dermatologicznie. 
Nie zawiera parabenów. (źródło)

Żel myjący + Peeling + Maseczka 3w1 YOUNG to produkt o specjalnej formule i kombinacji składników aktywnych, łączący trzy funkcje: oczyszczanie, złuszczanie, wyrównywanie kolorytu skóry. 

Działanie:
- Żel myjący: głęboko oczyszcza i odblokowuje pory, usuwa nadmiar sebum.
- Peeling: usuwa martwe komórki naskórka, redukuje zaskórniki.
- Maseczka: wspomaga wyrównanie kolorytu skóry, zapewnia matowy efekt. (źródło)

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Kaolin, CI 77891, Tapioca Starch, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates/Palmeth-25, Acrylate Copolymer, Hydroxyethylcellulose, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Zinc Gluconate, , Magnesium Aspartate, Copper Gluconate, Parfum, Tetrasodium Edta, Sodium Xydroxide, Phenoxyethanol

CENA PRODUKTU:
13zł / 150ml



MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w gumowej, miękkiej tubce z plastikową nakrętką zamykaną na zatrzask.
Opakowanie jest bardzo wygodne i praktyczne. Nie ma problemu z wydobywaniem z niego produktu, a dzięki swoim niewielkim rozmiarom nada się idealnie na podróż.
Otwieranie trzyma dość mocno, jednak da się je otworzyć nawet mokrymi rękoma.
Zapach bardzo przyjemny, nieco perfumowany, jednak umila używanie produktu i pozostaje
na skórze jeszcze chwilę po zmyciu go.
Konsystencja przypomina bardzo słynną pastę z Ziaja - gęsta biała pasta z zatopionymi w niej małymi drobinkami peelingującymi.
Żelem myjącym bym tego nie nazwała - dla mnie żel ma zupełnie inną konsystencję. Jako produkt
do mycia twarzy, a nawet do zmywania makijażu spisuje się doskonale, jednak dla mnie nazwa jest nieco mylna.
Peeling - jak najbardziej, choć delikatny. Idealny dla cery suchej, czy wrażliwej, która nie lubi mocnych peelingów. Ja potrzebuję mocniejszego zdzierania, jednak mój chłopak, który jest posiadaczem cery suchej jest zadowolony i jemu takie zdzieranie wystarcza.
Jako maseczka podczas kąpieli spisuje się idealnie - doskonale oczyszcza skórę i ją odświeża.
Skóra po tym produkcie z pewnością jest doskonale oczyszczona. Ja moich przesuszonych policzkach czułam delikatne ściągnięcie, jednak krem to od razu zniwelował.
Jest to doskonały produkt do stosowania kilka razy w tygodniu, nie stosowałabym tego codziennie.


Podsumowując:
Produkt dzięki swojej wielofunkcyjności nada się do każdego typu cery i będzie idealnym rozwiązaniem na wyjazdy.

0 komentarze: