Obserwatorzy:

NAWILŻAJĄCY KREM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM Z EFEKTEM MATUJĄCYM, KOLASTYNA YOUNG

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

To trzeci i zarazem ostatni produkt z serii Young, który posiadam w swojej kolekcji, jednak uważam,
że najlepszy z całej testowanej przeze mnie trójki. Już kiedyś inny krem z Kolastyny był moim ulubieńcem, czy ten również nim zostanie?



OPIS PRODUKTU:
Krem przeciw niedoskonałościom YOUNG powstał z myślą o zapobieganiu i zwalczaniu niedoskonałości wynikających ze zmian hormonalnych, stresu, czynników środowiskowych czy niewłaściwej diety, naruszających naturalną równowagę skóry. Jego zaawansowana formuła jest bogata w składniki aktywne, które:

- regulują wydzielanie sebum
- odblokowują pory
- zapobiegają podrażnieniom skóry oraz powstawaniu zaskórników i nowych niedoskonałości
- zapewniają skórze matowy efekt

Rezultaty:
- skóra pozostaje optymalnie nawilżona i efektywnie chroniona, zabezpieczona przed zaskórnikami
i niedoskonałościami
- nadmierne świecenie cery zostaje zniwelowane, skóra pozostaje świeża i matowa
- skóra odzyskuje gładkość i zdrowy wygląd

Formuła jest bogata w:
- OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO: znany z antybakteryjnych właściwości, wspomaga skórę w utrzymaniu czystości i świeżości.
- SEPITONIC™ M3: źródło energii dla skóry, usprawnia proces komórkowej regeneracji, chroni skórę, przywraca jej witalność i świeżość.
- KWAS SALICYLOWY: wspomaga odblokowanie porów oraz zapobiega ich zatykaniu, wspierając naturalny proces odnowy skóry.

   (źródło)

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Cetearayl Alcohol, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Dimethicone, Alcohol Denat., Cyclopentantasiloxane, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polymethyl Methacrylate, Capryloyl Glycine, Cetearyl Glucoside, Salicylic Acid, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohwxadecane, C13-14 Isoparaffin, Melaleucaalternifolia Leaf Oil, Parfum, Carbomer, Polysorbate 60, SorbitanIsostearate, Laureth-7, Zinc Gluconate, Magnesium Aspartate, Copper Gluconate, Tetrasodium Edta, Ethylhexylglycerin, Polyacrylamide, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone

CENA PRODUKTU:
ok. 12zł


MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w kartonowym opakowaniu. Wewnątrz znajduje się niewielka, smukła tubka.
Całość graficznie wygląda tak jak pozostałe kosmetyki z tej serii.
Taka tubka jest bardzo wygodna, nadaje się w podróż, ale również jest ozdobą na naszej toaletce.
Zamykanie standardowe - bardzo dobrze trzyma, nie otwiera się samowolnie. Produkt wydobywamy przez niewielki otwór, który jest idealnie dostosowany do dość rzadkiej konsystencji produktu.
Krem ma intensywny zapach - niby przypomina jakieś perfumy, jednak wolałabym, aby kosmetyk
do twarzy nie pachniał aż tak intensywnie.
W składzie zaznaczyłam Wam na zielono dwa składniki, o których wspomina producent - olejek
z drzewa herbacianego oraz kwas salicylowy. Jak widzicie nie górują one w składzie niestety,
a przed nimi stoi alkohol denaturowany, który może przesuszać skórę i ją podrażniać.
Jak wcześniej wspominałam krem jest dość rzadki, więc należy uważać podczas aplikacji,
aby nie wylać go za dużo. Dzięki swojej konsystencji krem jest lekki, więc nada się pod makijaż.
Wspominałam już, że nie posiadam stricte trądzikowej cery, jednak mam problem
z niedoskonałościami na prawej żuchwie. Analizując skład od razu wiedziałam, że będę go nakładała wyłącznie na te miejsca i ewentualnie strefę "T", ponieważ bałam się że moje suche policzka będą
jeszcze bardziej wysuszone. Tak też na początku robiłam. Kiedy zauważyłam, że krem nie przesusza skóry, a wręcz ją delikatnie nawilża zaryzykowałam i zaczęłam nakładać go na całą twarz - nie zawiodłam się.
Skóra po każdej aplikacji była przyjemna w dotyku, delikatnie zmatowiona i przede wszystkim krem działał na niedoskonałości. Przyznam szczerze, że to krem, który działa na moją skórę pozytywnie wbrew moim uprzedzeniom do składu. Będę go stosować na przemian z nawilżającym krem OrganicTheraphy i mam nadzieję, że będę się cieszyć gładką cerą.


Podsumowując: Jestem na prawdę miło zaskoczona - chyba kolejny krem z Kolastyny będzie moim ulubieńcem.



STRONA PRODUCENTA


Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu. 
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: