Obserwatorzy:

INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY, ORGANIC THERAPY OD NATURA ORGANIKA

09:00 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj recenzja kremu, którt otrzymałam od Vege Life Cosmetics. Idealny zbieg
okoliczności, że kiedy otrzymałam ten krem skończył się mój, więc mogłam
od razu zabrać się za testy. Tak też zrobiłam - używałam sumiennie codziennie
na dzień, ciekawi rezultatów?



OPIS PRODUKTU:
Ultra intensywny, nawilżający krem do twarzy z organicznym olejem tiare podaruje Twojej
skórze zdrowie, świeżość i młodość. Organiczny olej z kwiatów gardenii (Tiare) sprzyja nagromadzeniu i podziałowi wilgoci w skórze, wzmacnia regenerację komórek, odnawia
i odżywia, powodując, że skóra staje się delikatna, sprężysta i aksamitna.

Organiczny sok Aloe Vera zawiera powyżej 200 pożytecznych składników. Szybko przenika
w głębokie warstwy skóry. Intensywnie nawilża skórę, podnosi elastyczność, wzmacnia dostęp
tlenu do komórek skóry. Zwiększa syntezę i stabilność tkanek skóry. Pomaga skórze utrzymywać wilgoć.

Składniki:
Organiczny olej z kwiatów gardenii (Tiare) (Organic Gardenia Tahitensis Oil) - kwiaty
gardenii posiadają intensywny i egzotyczny zapach, którym przepojone jest powietrze
Tahiti. Ten naturalny kosmetyk łączy w sobie właściwości pielęgnacyjne z przepięknym
oryginalnym kwiatowym zapachem. Tahitański kwiat gardenii ma działanie przeciwzapalne, wygładza, nawilża i zmiękcza skórę, wzmacnia i uelastycznia, dobrze tolerowany przez
cerę zarówno suchą, jak i z problemami (trądzik, łojotok), chroni przed czynnikami
zewnętrznymi, nie posiada właściwości alergennych, nie uczula ani nie podrażnia.
Organiczny sok Aloe Vera (Organic Aloe Barbadensis Leaf Juice) - intensywnie nawilża
skórę na długi czas, aktywnie stymuluje krwiobieg, nasycając skórę niezbędnymi
aminokwasami, witaminami i minerałami, łagodzi podrażnienia skóry, ma działanie
bakteriobójcze i tonizujące.

Zastosowanie: pielęgnacja skóry przesuszonej, wrażliwej.
Sposób użycia: nanieść niewielką ilość kremu na czystą skórę twarzy. Delikatnie wmasować.



SKŁAD PRODUKTU:
Aqua with infusions of Organic Gardenia Tahitensis Oil, Organic Aloe Barbadensis
Leaf Juice, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium
Hyaluronate, Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Xantan Gum,
Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.

CENA PRODUKTU:
18,90zł / 50ml, TUTAJ


MOJA OPINIA:
Krem otrzymujemy w kartoniku, który jest zabezpieczony, co daje nam pewność, że otrzymujemy produkt nowy, nie używany.
W środku znajduje się smukłe, wysokie opakowanie z pompką air-less.
Całość ma bardzo ciekawy i jak zdążyłam zauważyć charakterystyczny dla firmy Organic Therapy wygląd.
Pompka działa sprawnie dozując tyle produktu ile potrzeba. Jak dla mnie dwie pompki są idealną porcją kremu.
Krem ma lekko żółtawe zabarwienie, które jednak nie odznacza się na cerze.
Zapach ma bardzo delikatny, niemal niewyczuwalny.
Na pewno zaciekawi Was fakt, że krem jest bardzo lekki i szybko się wchłania, jednocześnie na prawdę mocno nawilżając cerę, więc nada się pod makijaż i tak też go najczęściej stosowałam. Makijaż na nim się dobrze trzymał, nie rolował, podkład nie emigrował - wszystko było tak jak być powinno.
Używałam go również 'solo' jako zwyczajny krem na dzień w dni, kiedy nigdzie  nie wychodziłam
i po za kremem nie miałam nic więcej na twarzy.
Jak wcześniej wspomniałam idealnie nawilża cerę - skóra jest miękka, wygładzona, naturalnie rozświetlona. Nie zapychał mnie, co dla mnie jest najważniejszą cechą kremu, tym bardziej,
że mam do tego ogromne tendencje. Jako alergik mogę potwierdzić, że nie podrażnia cery i nie uczula.



Podsumowując: Chyba znalazłam krem idealny na dzień. Z pewnością będę do niego wracać nie raz.



Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu.
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: