Obserwatorzy:

HYPOALERGICZNY PUDER BRĄZUJĄCY, BELL HYPOALLERGENIC

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie swojego makijażu bez bronzera, chociaż jakiś czas temu nie wiedziałam w ogóle jak się tego używa. Dzisiaj pokażę Wam bronzer, który przygarnęłam od mamy, dla której był zwyczajnie za jasny.



OPIS PRODUKTU:
Prosty sposób na uzyskanie efektu naturalnie wyglądającej opalenizny. Subtelnie modeluje owal twarzy, nadając skórze świeży i wypoczęty wygląd. Dzięki kremowej formule, jaką zapewniają pigmenty w otoczkach z esterów ojejku jojoba, aplikacja produktu staje się niezwykle łatwa.


MOJA OPINIA:

Produkt znajduje się w solidnym, plastikowym opakowaniu, które moim zdaniem jest na prawdę dobrze wykonane i wytrzymałe. Upadł mi już kilka razy i nic się z nim nie stało. Mój odcień to 02, nie wiem nawet czy są inne, nie rozglądałam się.


Wydaje mi się, że właśnie to zdjęcie poniżej idealnie oddaje to jak on wygląda w rzeczywistości.
Jest to jasny, chłodny brąz, który jednak nie ma w sobie szarawych pod tonów i nie wygląda na twarzy "brudno" jeśli wiecie co mam na myśli.


Konsystencja jest niesamowicie kremowa i jedwabista. Bardzo lubię dotykać ten bronzer, nieco przypomina mi w dotyku takie mięciutkie futerko, taki puszek. Nie miałam wcześniej do czynienia
z taką konsystencją. Ja aplikuję go prawie zawsze pędzlem z Hakuro H24 i jak dla mnie to właśnie
z tym pędzlem współgra najlepiej i się nie pyli.


Jest to bronzer, który idealnie nada się dla osób, które mają ciężką rękę, dopiero zaczynają swoją przygodę z bronzerami, ale również dla osób, która lubią delikatny, naturalny efekt na skórze.
Podoba mi się to, że bardzo dobrze się blenduje nie tracąc na swojej intensywności. Efekt na skórze możemy dowolnie stopniową bez obawy, że przesadzimy. Ja bardzo lubię ten bronzer i używam go praktycznie codziennie. Mogliście go oglądać praktycznie w każdym moim filmie na kanale - TUTAJ zrobiłam również przebitkę jak o wygląda na policzku.


0 komentarze: