Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - FIRESIDE TREATS

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Czekał na swoją premierę długo... aż za długo. Z pozoru dość oczywisty zapach, w praktyce zaskakujący. 



O ZAPACHU:
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: opiekane pianki.

Ciągną się w nieskończoność i pachną kuszącym, roztopionym cukrem. Przypiekane w żywych płomieniach wieczornego ogniska pianki to smak dzieciństwa i wspomnienie upływających w doskonałej atmosferze spotkań z przyjaciółmi. Słynne, topione Marshmallows to także zjawiskowa kompozycja Yankee Candle, która – przybierając formę naturalnego wosku – pachnie karmelizowanym cukrem, słodkim lukrem i ledwo wyczuwalną nutką najprawdziwszej, ogrzanej w płomieniach wieczornego ogniska laski wanilii.



MOJA OPINIA:
Tak na prawdę nigdy nie piekłam pianek nad ogniskiem - chyba wolę je w wersji "na zimno".
Jeśli chodzi o zapach takich pieczonych pianek to znam, bo wielu znajomych jest miłośnikami
takich pianek, więc mniej więcej wiedziałam czego się spodziewać, stąd okres zwłoki
z wypróbowaniem tego wosku. Liczyłam chyba na słodki zapach przełamany dymem, spalenizną, czy czymś w ten deseń. Jednak wosk mnie zaskoczył...
Zapach jest słodki, owszem. Tak na prawdę to czuć tutaj głównie słodycz, coś waniliowego, nieco
karmelu. Całość wydawałoby się, że będzie przytłaczająca i mdła, jednak taka nie jest.
Gdzieś w tle czuję coś świeżego, co sprawia, że ten wosk jest nieoczywisty, nie mdły i przede wszystkim zaskakujący. Żałuję, że zwlekałam z tym woskiem tak długo.


MOJA OCENA:
6/6



DOSTĘPNOŚĆ, CENA: 
Sklep goodies TUTAJ, cena 8zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: