Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - SWEET APPLE

11:19 Anonimowy 0 Comments

Dzisiaj o kolejnym wosku z Yankee. Kto mnie zna ten wie, że lubię kiedy w domu
ładnie pachnie, więc woski są dla mnie najlepszym rozwiązaniem. Dzisiejsza propozycja
idealnie sprawdzi się zarówno latem jak i jesienią


OPIS PRODUKTU:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: soczyste jabłko.
Wakacje pod gruszą nie muszą być nudne! Wprost przeciwnie, bo – jeśli tylko damy
się uwieść sielskim przyjemnościom – odkryjemy w nich masę fantastycznych atrakcji,
które (być może) przegonią w rankingu urlopy spędzane pod egzotycznymi palmami.
O tym, że sielski wypoczynek ma w sobie „to coś” przekonują nas zapachowi czarodzieje
z Yankee Candle, którzy specjalnie na zbliżający się sezon letni przygotowali niesamowicie
owocową i bardzo „naszą” pokusę. W wosku Sweet Apple znajdziemy całą słodycz
anielskiego sadu. Sok wyciśnięty z dojrzałych, własnoręcznie zerwanych z drzewa jabłek
nie ma sobie równych. Jego smak orzeźwia i przywodzi na myśl wakacyjne wspomnienia,
a uroczy, zamknięty w tej wyjątkowej tarteletce zapach – pobudza do działania, koi nerwy
i nastraja pozytywną energią.



MOJA OPINIA:
Uwielbiam zapach jabłek! Kojarzą mi się z dzieciństwem i sadem u babci.
Są to owoce, których smak nigdy mi się nie nudzi - ot takie ponadczasowe upodobania
smakowe. Kiedy zobaczyłam tę propozycję w ofercie Yankee od razu chciałam
ją mieć. Liczyłam na zapach soczystych, naturalnych jabłek. Niestety zapach do naturalnych
ma trochę daleko i bardziej przypomina zapach jabłek z słodyczy, czy soków, czego
oczywiście nie uważam za jakiś minus. Zapach jest bardzo słodki, jednak nie mdlący.
Idealny dla wielbicieli słodkich i owocowych połączeń.



DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: