Obserwatorzy:

SŁÓW KILKA... NAWILŻAJĄCA MGIEŁKA DO CIAŁA, AVON

11:00 Anonimowy 0 Comments

Chociaż lato już zaczyna odchodzić to chcę Wam jednak zaprezentować mgiełkę, która idealnie sprawdzała się podczas upałów.




OPIS PRODUKTU: Lekka mgiełka do ciała nawilża skórę i pozostawia na niej delikatny zapach.
Wzbogacona nutami zapachowymi grejpfruta i cytryny.
Benefity:
- nawilża
- nadaje skórze delikatny zapach
-
 szybko się wchłania
Jak działa:
 Mgiełka z masłem shea nawilża skórę i pozostawia na niej delikatny
zapach. Jest łatwa w użyciu i szybko się wchłania.
Jak stosować:
 Rozpyl mgiełkę na skórę ciała i pozostaw do całkowitego wchłonięcia.

CENA PRODUKTU: ok. 11zł/100ml


MOJA OPINIA: Produkt znajduje się w plastikowej butelce z atomizerem. Opakowanie jest bardzo solidne, dzięki czemu możemy wrzucić je bez obaw do torebki. Atomizer działa bez zastrzeżeń, nie zacina się, chociaż czasem możemy zaaplikować zbyt dużą ilość produktu. Zapach to w sumie połączanie orzeźwiających cytrusów z słodyczą jakiś cukierków. Zapach idealny na letnie dni właśnie, które niestety już się nam kończą. Rozczarowała mnie trochę konsystencja - myślałam, że będzie to mgiełka typu
tych z B&BW, a tutaj niestety jest coś na wzór rozwodnionego bardzo mleczka do ciała, więc jedyną opcją aplikacji jest nałożenie jej bezpośrednio na ciało, na ubraniach będzie pozostawiał plamy. Nie podoba mi się również to, że wraz z upływem czasu i pod wpływem ciepła zmienia nieco zapach. Nie jest to jakiś negatywny zapach, jednak staje się nieco bardziej 'toaletowy' - pewnie wiecie co mam na myśli. Właściwości nawilżających nie zauważyłam.


Podsumowując: Mgiełka wypadła średnio. Wolałabym właśnie coś, czym mogę się spryskać w ciągu dnia.

0 komentarze: