Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - PINK GRAPEFRUIT

11:50 Anonimowy 7 Comments

Dzisiaj o iście letnim, orzeźwiającym zapachu, który skradł moje serce od pierwszego
powąchania. Zdecydowanie jest to mój ulubieniec na czas wiosenno-letni.


OPIS PRODUKTU:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: różowy grejpfrut.

MOJA OPINIA:
Różowa tarteletka, która już samym wyglądem przypomina różowego, dojrzałego
grejpfruta.
Zapach czuć od razu - przez opakowanie. Soczysty, naprawdę leżący na słońcu
grejpfrut, który odświeża powietrze, dodaje orzeźwienia. Lekko czuć gorycz,
ale zza goryczy wygląda słodycz.
W kominku zapach jest intensywny, jednak nie nachalny.
Po jego zapaleniu od razu widzę plażę, palmy, grejpfruta... Ahh... I moją wymarzoną
wyspę Langkawi... Czego chcieć więcej?


DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:

Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. Ja za grejpfrutami średnio przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio przepadam za grejpfrutami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałaś u mnie konkurs :) Pisze do Ciebie @ i czekam 7 dni na dane do wysyłki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lekko gorzki zapach grejpfruta.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach grejpofruta bardzo lubie smak juz mniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio używam żelu pod prysznic o zapachu grejpfruta, lubię ten zapach, więc ten wosk mógłby mi się też spodobać.

    OdpowiedzUsuń