Obserwatorzy:

YAKEE CANDLE - ALOE WATER

10:12 Anonimowy 9 Comments

Jak wiemy Aloes jest rośliną, którą wykorzystuje się już chyba w każdej dziedzinie
naszego życia - kosmetyki, w przemyśle spożywczym, a także w zapachach
do domu, w woskach też. Dzisiaj o jednym z nich.


OPIS PRODUKTU:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: woda aloesowa.

MOJA OPINIA:
Trochę się obawiałam, czy zapach nie będzie dla mnie za mdły, bo na ogół nie lubię
zapachu aloesu chociażby w kosmetykach.
Na szczęście zapach okazał się dość subtelny, jednak na pewno nie należy do typu
zapachów, które lubię.
Jest to według mnie mieszanka zapachu aloesowego z nutą męskich perfum, zatem
zapach nadaje się na chłodniejsze dni.
Zapach jest orzeźwiający, otulający, nie przytłacza, jednak zbyt długie palenie sprawia,
że staje się nachalny dla mnie.
Zużyję go do końca, ale nie wiem, czy sięgnę po kolejną sztukę.

DOSTĘPNOŚĆ, CENA:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Po Twoim opisie wnioskuję, że by mi przypadł go gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię nachalnych zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go w zbiorach woskowych, na pewno go poznam i opiszę swoje wrażenia zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że jednak nie do końca dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię aloes w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy mnie by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet lubię zapach aloesu, chociaż do moich ulubionych jeszcze mu daleko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aloes kojarzy mi się głównie z męskim zapachem, więc pewnie odpuściłabym go sobie.

    OdpowiedzUsuń