Obserwatorzy:

KREM DO RĄK DO PIELĘGNACJI SUCHEJ I SZORSTKIEJ SKÓRY ISANA MED

13:55 Anonimowy 8 Comments

Dzisiaj o kremiku do rąk, który podbił moje serce od pierwszego użycia.
Na ogół nie mam problemów z suchymi dłońmi, ale są takie dni, kiedy
i one potrzebują 'się napić'. A dłonie są wizytówką kobiety, tak więc zapraszam
do poczytania.


OPIS PRODUKTU:
*Nie zawiera barwników.* Z olejkiem z wiesiołka.* pH neutralne dla skóry.
Zawiera takie substancje czynna jak olejek z wiesiołka oraz witaminę E.
Krem został specjalnie opracowany z myślą o suchej i szorstkiej skórze.
Optymalnie nawilża zmęczoną skórę. Krem do rąk ISANA MED to idealna
pielęgnacja, dzięki której skóra stanie się delikatna i aksamitnie gładka.
*Szybko się wchłania. * Chroni szorstką, zmęczoną skórę. * Produkt 
przebadany dermatologicznie.
CENA PRODUKTU:
ok. 5zł
SKŁAD PRODUKTU:
AQUA, GLYCERIN, ISOPROPYL PALMITATE, CETERYL ALCOHOL,
HYDROGENTED PALM GLYCERIDES, DICAPRYLYL ETHER,
DIMENTHICONE, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, OENOTHERA
BIENNIS OIL, PARFUM, SODIUM CETERUL SULFATE, ALLANTOIN, 
TOCOPHERYL ACETETE,  TOCOPHEROL, METHYLISOTHIAZOLINONE,
SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID.

MOJA OPINIA:
Krem znajduje się w typowej dla tego typu kosmetyków tubce.
Tubka jest gumowa, można ją zgnieść, natomiast zamknięcie plastikowe.
Tubka utrzymana jest w niebiesko-białej tonacji z granatowymi napisami.
(głównie granatowymi.). Tuba ma pojemność 100 ml.
Otwarcie zwykłe, na 'klik". Nie ma z nim jakichkolwiek problemów.

W składzie masa substancji, które są odpowiedzialne za nawilżanie.
Chyba nikogo nie zdziwię, jeśli napiszę, że krem jest... biały :D


Krem ma bardzo wyraźny zapach, trochę ziołowy, kojarzący mi się z rumiankiem.
Ma idealną konsystencję, nie leje się, ale łatwo się go rozprowadza.
Krem fajnie nawilża dłonie i naprawdę stają się miękkie. Dobrze nawilża też
skórki wokół paznokci. Długo się wchłania, nie ma co, jest gęsty i ciężki.
Jestem naprawdę zadowolona z tego kremu. Nie potrafię znaleźć w nim żadnego
minusa. 


Podsumowując: Był to pierwszy krem do rąk, który samodzielnie zdenkowałam.
Na pewno po skończeniu zapasów sięgnę chętnie po niego.

8 komentarzy:

  1. Miałam miniaturkę i bardzo go lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie do końca jestem przekonana do tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że świetnie by się sprawdził na noc, pod rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kremy z Isany ;) Muszę spróbować tą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończył mi się balsam, dokładnie z tej samej serii, niebieskiej. Również polecam, niezły był !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, jeszcze nigdy nie miałam żadnego kremu do rąk z tej firmy, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam o nim na swoim blogu kilka dni temu. Mnie niestety nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu jeszcze nie miałam, ale widzę, że warto mu się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń