Obserwatorzy:

EUCERIN - KREMY DO WALKI Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI

11:44 Anonimowy 8 Comments

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat dwóch kremów Eucerin,
które zawsze mnie ratują, kiedy na mojej twarzy pojawi się nieprzyjaciel.


OPIS PRODUKTU:
Działanie:
- odblokowuje pory i oczyszcza skórę,
- redukuje istniejące zaskórniki i zapobiega powstawaniu nowych zmian,
- złuszcza skórę nie powodując podrażnień,
- wyraźnie wygładza skórę i poprawia jej wygląd.
Zawiera składniki aktywne:
- Licochalcone – łagodzi podrażnienia i w widoczny sposób pielęgnuje obszary skóry objęte
stanem zapalnym,
- Decandiol – działa przeciwbakteryjnie i zapobiega podrażnieniom,
- karnityna – reguluje produkcję serum.
Niekomedogenny (nie zatyka porów), beztłuszczowy. Nie powoduje wysuszenia skóry,
podrażnień, interakcji z powszechnie stosowanymi lekami przeciwtrądzikowymi.


SKŁAD PRODUKTU:

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Sodium Myreth Sulfate, Polyethylene,
Lactic Acid, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Polyquaternium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Mannitol, Microcrystalline Cellulose,
PEG-90 Glyceryl Isostearate, Laureth-2, Benzophenone-4, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, CI 77289.


CENA PRODUKTU:

ok. 50zł / 50ml

MOJA OPINIA:
Krem znajduje się w 50ml opakowaniu z pompką typu airless, przez co mamy pewność,
że zużyjemy produkt do samego końca.
Opakowanie jest solidne, wykonane z grubego plastiku, co niestety uniemożliwia kontrolę
stanu zużycia produktu.
Krem ma żelowo-kremową konsystencję, jest koloru żółtego.
Po nałożeniu na skórę staje się przezroczysty i bardzo szybko się wchłania.
Na początku używałam go przez kilka dni, codziennie, głównie na strefę "T", którą swego
czasu miałam bardzo problematyczną. Kiedy zauważyłam poprawę zmniejszyłam używanie
kremu do raz/dwóch razy w tygodniu. Obecnie używam go wyłącznie punktowo,
kiedy widzę, że coś się na mojej cerze dzieje.


OPIS PRODUKTU:
Aktywny krem na noc wspomaga regeneracją skóry poprzez dostarczenie kwasu
mlekowego. Kwas mlekowy ma działanie keratolityczne i tym samym komedolityczne,
co oznacza, że rozpuszcza on zrogowaciały czop, otwierając tym samym zaskórniki
- przeciwdziałając zakłóceniom rogowacenia ujść mieszków włosowych.
Umożliwia to lepszy przepływ nadmiaru sebum.
Zalety:
- skutecznie przeciwdziała powstawaniu niedoskonałości i zmian trądzikowych,
- skutecznie matuje i poprawia wygląd skóry,
- zapewnia skórze odpowiednie nawilżanie,
- normalizuje produkcję łoju, działa przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie,
- niekomedogenny (nie zatyka porów),
- beztłuszczowy, nie zawiera substancji zapachowych i parabenów,
- lekka formuła zapewnia szybkie wchłanianie,
-nie powoduje interakcji z powszechnie stosowanymi lekami przeciwtrądzikowymi.

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Cyclomethicone, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Cetearyl
Alcohol, Sorbitan stearate, Lactic Acid, Panthenol, PEG-150 Distearate, Bisabolol,
Serine, Glycine, Lecithin, Alanine, Xanthan Gum, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol,
Methylparaben, Parfum, CI 77891.


CENA PRODUKTU:
ok. 50zł / 50ml

MOJA OPINIA:

Produkt znajduje się w gumowej tubce o pojemności 50ml.
Ma konsystencję podobną do brata, jednak jest koloru białego.
Tutaj wydobycie produktu jest mniej przyjemne niż u wyżej wymienionego,
ponieważ  tubka jest miękka i moja niezdarność potrafi sprawić, że wycisnę
zbyt dużo produktu.
Krem nakładałam na noc co dwa dni, następnie zmniejszyłam do dwóch razy w tygodniu,
a w tym momencie używam go na noc tylko punktowo.


Żaden z tych kremów nie wysuszył mi cery, nie podrażnił, nie zapchał, nie uczulił.
Oba doskonale radzą sobie z niedoskonałościami - wcześniej sprawiły, że zaczęły
masowo znikać z mojej twarzy, przez co w końcu się ich pozbyłam, a obecnie
są moją pierwszą pomocą kiedy widzę, że coś nieciekawego się dzieje.
Działają niemal natychmiast. Kiedy zapchał mnie krem i na mojej twarzy pojawiły
się dwie spore niedoskonałości Eucerin potrzebował dwóch dni, żeby się ich
całkowicie pozbyć.


Podsumowując: Kremy są dość drogie, jednak uważam, że naprawdę warto zainwestować
w jeden, porządny krem, który nas nie zawiedzie.


8 komentarzy:

  1. miałem te kosmetyki neistety nie dały rady z walką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic nigdy nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam... Być może jeszcze kiedyś wypróbuję :) Narazie jestem wierna LRP i Iwostinowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Eucerin nie poznałam jeszcze żadnego kosmetyku, ale nie ukrywam że marka mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, na szczęście, nie mam problemów z niedoskonałościami :)

    OdpowiedzUsuń