Obserwatorzy:

OLEJEK DO TWARZY Z GRANATEM, ALTERRA

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Jestem wielbicielką wszelkich olejków - zarówno do ciała, włosów jak i twarzy, więc chętnie testuję coś nowego, czego jeszcze nie miałam okazji. Jednego razu podczas zakupów w Rossmannie zauważyłam olejek z granatem do twarzy w promocji i jako, że cała seria do włosów z granatem sprawdziła się u mnie rewelacyjnie postanowiłam wypróbować również coś do twarzy.


OPIS PRODUKTU:
Alterra Olejek do twarzy - Granat BIO. Do skóry bardzo suchej. Zawiera olej z pestek granatu BIO i olej migdałowy BIO. Stosowanie produktów marki Alterra to decyzja na korzyść naturalnej formy pielęgnacji. Produkt marki Alterra spełnia surowe kryteria wyznaczone przez organizację NaTrue: Posiada certyfikat kosmetyku naturalnego; Zawiera kompozycje zapachowe i ekstrakty z surowców naturalnych; Nie zawiera syntetycznych barwników ani substancji konserwujących; Nie zawiera również silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych; Jego tolerancja przez skórę została potwierdzona dermatologicznie. Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Olej do twarzy Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Dobroczynna formuła zawierająca olej z pestek granatu BIO, olej migdałowy BIO i witaminę E intensywnie pielęgnuje skórę suchą i pozostawia poczucie optymalnie odżywionej i aksamitnie gładkiej skóry.

SKŁAD PRODUKTU:
Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Dodecane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Linalool**, Limonene**, geraniol**, Citral**, Citronellol**, Farnesol**. *z rolnictwa ekologicznego (dotyczy ingredients) ,**składniki naturalnych olejków eterycznych (dotyczy ingredients).

CENA PRODUKTU:

ok. 11zł / 30ml



MOJA OPINIA:
Olejek znajduje się w plastikowej buteleczce z pompką, całość dodatkowo zapakowana jest
w kartonowe opakowanie. Całość jest bardzo charakterystyczna dla produktów Alterra.
Pompka działa bez zarzutów, chociaż mam wrażenie, że aplikuje za mało produktu i muszę
wycisnąć aż trzy pompki, aby pokryć całą twarz.
Olejek pachnie bardzo podobnie jak produkty z tej serii do włosów - zdecydowanie czuję tutaj
granat, który jest nieco gorzki, kwaśny, a jednak bardzo przyjemny i umila aplikację.
Zazwyczaj używam go na noc, pod krem jako serum, jednak kiedy skóra nie wymaga tak dużego
nawilżenia nakładam samodzielnie olejek i również dobrze się spisuje.
Olejek jest dość "suchy" jeśli wiecie co mam na myśli. Rozprowadza się na skórze bez problemu,
dość szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.
Mam cerę mieszaną i uważam, że olejki sprawdzają się na niej bardzo dobrze - nawilżają skórę,
nie zapychają jej, a dodatkowo ten olejek szybko się wchłania, więc skóra absorbuje wszystkie
składniki zawarte w olejku.
Skóra po aplikacji jest miękka, delikatna i rano wygląda bardzo zdrowo i promieniście.


Podsumowując: Jak zawsze nie zawiodłam się na Alterra - zdecydowanie polecam ten olejek każdemu.

0 komentarze: