Obserwatorzy:

NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z GRANATEM, ALTERRA + PROMOCJA

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Ten szampon mogliście oglądać już na moim blogu kilka razy - zdecydowanie jest to jeden
z moich "pewniaków" do których lubię wracać. Po dość dłuższej przerwie wróciłam znowu
do niego i stwierdziłam, że już chyba czas aby opowiedzieć o nim trochę więcej tutaj na blogu.




OPIS PRODUKTU:
Do produkcji szamponu nawilżającego zastosowano specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowa kompozycja pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Lauryl Glucoside, SodiumCoco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine ,
Glycerin, Lauroyl Sarcosine, Punica Granatum Extract *, Aloe Barbadensis Extract, Acacia Farnesiana Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Alcohol, Parfum,
Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Citral,

CENA PRODUKTU:

ok. 9zł / 200ml

Do 31 marca w sklepach Rossmann trwa promocja - jeden szampon kosztuje 5,99zł, a dwa tylko 9,99zł. Wydaje mi się, że to świetna oferta!




MOJA OPINIA:
Szampon znajduje się w miękkiej, plastikowej buteleczce z standardowym zamykaniem na zatrzask.
Otwór jest niewielki, jednak umożliwia bezproblemowe wydobywanie produktu.
Dzięki temu, że butelka jest miękka jesteśmy w stanie wycisnąć z opakowania produkt do ostatniej kropli. Dodatkowo jest to atut jeśli ktoś szuka szamponu na podróż.
Konsystencję ma lekko żelową, a kolor to przezroczysto-perłowy, więc należy do tej gruby szamponów, które nie obciążają włosów.
Nie można zapomnieć o cudownym zapachu - kwaśny granat przełamany delikatną słodyczą. Wszystkie kosmetyki z tej serii tak samo pachną - miałam już maskę, odżywkę, a obecnie mam szampon i olejek. Jest to zdecydowanie najlepsza seria jaką do tej pory miałam.



Jak wspomniałam na wstępie jest to taki mój "pewniak" - używam go kiedy wiem, że nie powinnam eksperymentować na włosach, że muszą one wyglądać dobrze. Uważam, że szampon idealnie nadaje się do włosów cienkich, ponieważ ich nie obciąża. Delikatne nawilżenie sprawia, że włosy są "w ryzach", delikatnie dociążone, wygładzone i przede wszystkim sypkie, a w dotyku włosy są bardzo miękkie. Lubię ten szampon również za to, że zapach utrzymuje się na moich włosach bardzo długo.
Obecnie skorzystałam z promocji i wybrałam dwa inne szampony, których jeszcze nie miałam - zobaczymy jak się sprawdzą.


Podsumowując: Uważam, że jest to szampon na prawdę godny uwagi i warto się nim zainteresować.

0 komentarze: