Obserwatorzy:

DZBANEK FILTRUJĄCY WODĘ OD AQUAPHOR

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj mam dla Was nie typową recenzję - takiej jeszcze u mnie nie było. Chcę Wam zaprezentować
mojego nowego przyjaciela, który ułatwia mi zdecydowanie życie - mój dzbanek filtrujący. 



OPIS PRODUKTU:
Dzbanek filtrujący Provance jest to najnowszy model dzbanków AQUAPHOR, nawiązujący swoim wyglądem do tradycyjnych dzbanków na wodę. Opływowy kształt, poręczny uchwyt i bardzo duża pojemność to podstawowe wyróżniki dzbanka, który dzięki swojej klasycznej elegancji doskonale wpasowuje się w wystrój każdej kuchni. Biały kolor dodatkowo wydobywa niepowtarzalny styl i klasę produktu. Dzbanek filtrujący AQUAPHOR Provance to niezawodny i wysoce skuteczny filtr do wody, który dzięki zastosowanemu wkładowi nie ma sobie równych.

Pojemność: 4.2 L
Wydajność: 300 L





Pojemność dzbanka:4.2 L (17 x 8 szklanek)
Pojemność wody filtrowanej2 L (8 x 8 szklanek)
Szybkość filtracji:3-10 min
Rodzaj pokrywki:flip-top
Wymienny wkład filtrujący:B100-5/B100-6
Wydajność wkładu:300 L
Wymiana wkładu filtrującego::co dwa miesiące
Wskaźnik zużycia wkładu:mechaniczny



Wkłady filtrujące AQUAPHOR znacznie zmniejszają ilość najbardziej szkodliwych substancji znajdujących się w wodzie wodociągowej. Należą do nich:
* sole wapnia i magnezu (twardość wody);
* osad, taki jak rdza, piasek, błoto, pyłki;
* chlor, chloroform i inne związki chloru organicznego;
* metale i metale ciężkie: żelazo, ołów, rtęć, miedź, aluminium;
* produkty ropopochodne;
* fenole.

CENA PRODUKTU:
89,99zł TUTAJ



RODZAJE WKŁADÓW DO DZBANKA:

B100-5
Firmowy wymienny wkład filtrujący. Skutecznie usuwa z wody wodociągowej zanieczyszczenia mechaniczne, poprawia jej kolor, smak i zapach. Zapewnia ochronę bakteriostatyczną.
Zalecany do wody o średnim stopniu twardości (do 250 mg/l). Wyposażony w wygodny kalendarzyk przypominający, kiedy należy wymienić wkład.
Wydajność wkładu wynosi 300 l, do 3 miesiący użytkowania przez ok. 3-4 osobową rodzinę, w zależności od twardości wody.

CENA: 19.99zł TUTAJ




B100-6
Firmowy wymienny wkład filtrujący. Skutecznie usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia mechaniczne, znajdujące się w wodzie wodociągowej, poprawia jej kolor, smak i zapach. Wyposażony w wygodny kalendarzyk przypominający, kiedy należy wymienić wkład.
Wkład przeznaczony jest do twardej i bardzo twardej wody (powyżej 250 mg/l). Znacząco obniża twardość wody, zapobiegając tworzeniu się kamienia oraz powstaniu oleistej powłoki na wodzie przegotowanej.
Wydajność wkładu wynosi 300 l, do 3 miesiący użytkowania przez ok. 3-4 osobową rodzinę, w zależności od twardości wody.

CENA: 21,49zł TUTAJ


MOJA OPINIA:
Nigdy wcześniej nie posiadałam w domu dzbanka filtrującego - generalnie był mi zawsze zbędny, gdyż piłam bardzo mało wody, bo wybierałam napoje słodkie, czy po prostu herbatę.
Od około roku wszystko diametralnie się zmieniło - zmieniłam nieco swoje odżywianie, zmieniłam
nastawienie do wielu spraw związanych właśnie z odżywianiem i tym samym zrezygnowałam ze słodkich napoi na rzecz wody. Najczęściej kupowaliśmy po prostu wodę butelkowaną w wielkich
5-cio litrowych "baniaczkach", jednak wiadomo - ciężko z niej nalewać, a co dopiero pić.
Coraz częściej myślałam nad zakupem dzbanka filtrującego, jednak odwlekałam ten zakup myśląc,
że na razie jest to zbędny wydatek. Na pomoc przyszła mi Pani Marzena z firmy Aquaphor, która
zaproponowała, że wyśle mi ich najnowszy dzbanek filtrujący do testowania. Chyba domyślacie się
jak nie mogłam się doczekać aż do mnie przyjdzie.



Kiedy otrzymałam dzbanek pierwsze na co zwróciłam uwagę to jego pojemność - ogromna pojemność, bo aż 4.2 L! Dzbanek wygląda bardzo elegancko i na pewno będzie ozdobą w każdej
kuchni. Ma kształt "jabuszka" - wąską górę i beczułkowaty, okrągły dół. Cały dzban jest przezroczysty, natomiast pokrywa, rączka i filtr - białe. Bardzo mi się podoba to połączenie.
Dzbanek sam w sobie jest masywny, porządnie wykonany i bardzo solidny - zaliczył już u nas niestety upadek, jednak na szczęście nic mu się nie stało. Rączka jest sztywna, dobrze przymocowana
co sprawia, że nawet przy pełnym dzbanku, który jest wtedy dość ciężki mamy pełną kontrolę nad nim i pewność, że nic nam nie odpadnie powodując powódź.
Podoba mi się również to, że w pokrywie mamy otwór, który wystarczy otworzyć, aby napełnić go
wodą - nie musimy przy tym rozbierać dzbanka na części pierwsze.
Zamykany "dziubek" nie dość, że chroni naszą wodę przed dostaniem się do środka zabrudzeń,
czy owadów to jeszcze jest swego rodzaju ogranicznikiem, który sprawia, że woda nie wylewa się
gwałtownie. Na pokrywie posiadamy również procentowy "licznik", który odpowiada za zużycie filtra.


Filtr bardzo dobrze filtruje wodę. Zdarza się, że z kranu leci mocno chlorowana woda - on sobie
z nią i możemy pić wodę, która pozbawiona jest smaku i zapachu chloru, co zdecydowanie jest
dla mnie najlepszym testem na jego działanie.
Na wkładzie filtrującym znajduje się "kalendarzyk", który przypomina nam kiedy należy wkład wymienić - na przykład jeśli zaczynamy używać wkładu w czerwcu, to możemy z niego korzystać
do sierpnia.
Jestem bardzo zadowolona z tego dzbanka i z pewnością będę go polecać innym, bo warto.
Nie kosztuje wiele, jest ozdobą w kuchni i przede wszystkim DZIAŁA.


0 komentarze: