Obserwatorzy:

NOWA WSPÓŁPRACA I COŚ WIĘCEJ - NATURA ORGANIKA

12:00 Karolina Rogala 0 Comments

Postanowiłam wprowadzić nieco zmian na swoim blogu - oto pierwsza z nich.
Nigdy nie ukrywałam, że coś dostałam, a nie kupiłam, jednak zawsze podkreślam,
że opinie o danym produkcie są wyłącznie MOJE i nie zgadzam się na współprace,
gdzie ktoś chce mi coś narzucić. Liczy się dla mnie rzetelność wobec Was, samej siebie
i producenta. Chcąc podziękować jakoś firmą, które mi zaufały będę od tej pory
nie tylko recenzowała ich produkty, ale również zaprezentuję samą markę/sklep.





NATURA ORGANIKA to miejsce w którym znajdziesz produkty wyłącznie naturalne,
vegańskie, nie testowane na zwierzętach. Sprzedajemy produkty w 100% oryginalne.
Nasza oferta zaadresowana jest osób które szukają czegoś więcej w kosmetykach,
które cenią naturalne składniki, kochają naturę i zwierzęta.

Obecnie oferujemy kosmetyki naszych rodzimych firm Polskich ale także Niemieckich,
Rosyjskich, z Nowej Zelandii.

Kosmetyki naturalne są naszą pasją. Na stronie sklepu prowadzimy Bloga na którym
umieszczamy szczegółowe recenzje oferowanych przez nas produktów a także postaramy
się przybliżyć marki które stoją za ich produkcją.

Pragniemy stale się rozwijać i poszerzać nasz asortyment. Jeśli masz jakieś uwagi,
sugestie będzie nam miło o tym usłyszeć.

Obecnie prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową. (źródło)



10% RABAT
PRZY ZAREJESTROWANIU SIĘ W SKLEPIE
DOLICZANY PRZY ZŁOŻENIU PIERWSZEGO ZAMÓWNIEA


ODE MNIE:
Jest to rozwijający się sklep z wielkim potencjałem. Mają w swojej ofercie sporo
ciekawych produktów i sporo marek. Podoba mi się to, że skupili się na jednej
tematyce - kosmetykach naturalnych, wegańskich i nie stosowanych na zwierzętach.
Wiele razy wspominałam, że uwielbiam naturalne kosmetyki i że chcę zmienić całkowicie
swoją pielęgnację głównie cery na naturalną, więc ucieszyłam się z tej współpracy
niesamowicie.
W ofercie sklepu znajdziecie m.in.: Sylveco, Alverde, Nacomi, Kąpiel Agafii (dawniej
Babuszka Agafia), Mythos, Resibo, Orientana,  Organic Theraphy, czy wiele innych marek.
Część produktów przewinęła mi się na youtube, czy blogosferze, ale części kompletnie
nie znam i jestem ich ciekawa.
Otrzymałam od nich do przetestowania pięć produktów, które idealnie wpasowały
się w moje obecne potrzeby.




Otrzymałam od lewej: ziołowy peeling do ciała Kąpiel Agafii (klik), szampon
chroniący kolor i pielęgnujący Kąpiel Agafii (klik), masło do włosów awokado-
shea Alverde (klik),  intensywnie nawilżający krem do twarzy Organic Therapy (klik),
żel pod prysznic 'Słodkich snów' Organic Therapy (klik).

Nie miałam żadnego z tych produktów, więc jestem ich niesamowicie ciekawa.
Najbardziej kremu do twarzy i masła do włosów (kogoś zaskoczyłam? :D).
Recenzje tych produktów pojawią się za jakiś czas. Jak wspomniałam idealnie
wpisały się w moje potrzeby, więc krem i żel już testuję, maskę zacznę na dniach,
na szampon i peeling też niedługo najdzie pora.
Na razie z kremu i żelu jestem zadowolona, zobaczymy jak będzie dalej.


Jeszcze raz dziękuję sklepowi NATRA ORGANIKA za możliwość przetestowania
tych produktów.
Asortyment spodobał mi się na tyle, że na dniach składam tam dość duże zamówienie,
aby uzupełnić to co mi się aktualnie kończy.


Jeśli mieliście coś z produktów, które prezentuję to dajcie znać jak się spisały.
Zajrzyjcie koniecznie do sklepu, bo asortyment jest na prawdę godny uwagi.



0 komentarze: