Obserwatorzy:

AKTUALIZACJA WŁOSOWA I PLAN PIELĘGNACYJNY

13:53 Anonimowy 18 Comments

Dzisiaj postanowiłam zrobić aktualizację włosową, ponieważ ostatnia była bardzo dawno
temu - w czerwcu. Później moje włosy mogliście oglądać po pierwszej koloryzacji
przy pomocy ziołowej farby z henną
.
Mam zamiar zamieszczać takie posty regularnie, co miesiąc, ale co z tego wyjdzie - nie wiem.


Obecnie moje włosy prezentują się następująco:

zdjęcie z fleszem.
Aktualnie mają swój naturalny kolor i przy nim zostanę.
Podcinane były wczoraj o około 4cm - nadal staram się pozbyć resztek po cieniowaniu,
a do tego mam zamiar zejść z mojego "V" do włosów o równej długości.


Pielęgnacja na nadchodzący miesiąc:


MYCIE: Szampon babydram do codziennego mycia, raz w tygodniu szampon do włosów
ciemnych Wax od Pilomax.
ODŻYWIANIE: Odżywka BB do włosów wypadających Biovax po każdym myciu, maska
babuszki Agafii dwa razy w tygodniu.
OLEJOWANIE: Olej kokosowy.
ZABEZPIECZANIE: Olejki orientalne Marion.


SUPLEMENTACJA: Magnez B6, Vitalsss, Priorin Extra


DODATKOWO: Chcę wykonać swój pierwszy zabieg laminowania - mam dwie opcje
w planie - zabieg laminowania Marion oraz żelatyna.
Chcę zużyć kapsułki z olejkami do zabezpieczenia końcówek.


Podsumowując: Mam nadzieję, że wytrwam w zaplanowanej pielęgnacji i nie skuszę
się również na otwarcie żadnego nowego kosmetyku.

18 komentarzy:

  1. Jakie lśniące, pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że masz zdrowe włosy, oby tak dalej, a będą wyglądać coraz piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne włoski :D Zapowiada się ciekawa pielęgnacja :) Rezultaty na pewno będą widoczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba zabiegi laminowania testowałam :) Recenzja mariona znajduje się u mnie na blogu jeśli masz ochotę poczytać :P Również dziś albo jutro pojawi się zakończenie włosowej akcji, czyli podsumowanie ile cm włosów urosło po trzymiesięcznej kuracji drożdżowej i skrzypokrzywowej, zapraszam serdecznie!
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy, takie błyszczące :D. Mam zabieg laminowania ale jeszcze go nie wykorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz śliczne włoski

    zapraszam na mojego bloga :D
    moze zaobserwujesz? bedzie mi bardzo miło
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji:)
    Ja na pierwszy raz proponowałabym gotowy zabieg, z żelatyną jest strasznie dużo zachodu, a u mnie po niej efekt był straszny-spuszone i szorstkie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon Pilomax u mnie się sprawdził mam nadzieję, że u Ciebie też przyniesie pozytywne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz włosy. Z kosmetyków które pokazalaś znam tylko BabyDream, ale wczoraj zamówiłam sobie trochę rosyjskich kosmetyków w tym tę maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji :) Olej kokosowy jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w dalszej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne włoski. Ja dopiero zabieram się za posta o włosach, którego dawno nie było.
    Wytrwałości w pielęgnacji i przycinaniu, ciekawa jestem, jak Twoje włosy będą wyglądały po zejściu z V ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny blask ;) ale co prawda przydało by się jeszcze pozbyć tych wycieniowanych końców

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli zależy Ci na szybszym wzroście to spróbuj tą maskę nakładać też na skórę głowy (chyba że już to robisz ; )). Ja właśnie w takim celu ją kupiłam i zaraz zaczynam testy ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! Ja o moje włosy też powinnam zadbać!

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie kusi cieniowanie bo mam równe włosy teraz, nie dogodzi mi :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne włosy i jak ładnie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też próbowałam schodzić z cieniowania ;) udało mi się, nigdy wcześniej nie byłam tak zadowolona z cięcia na prosto ;) pięknie lśnią ;D

    OdpowiedzUsuń