Obserwatorzy:

REGENERUJĄCE MASŁO DO WŁOSÓW Z AVOCADO I MASŁEM SHEA, ALVERDE

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Nawilżanie włosów to podstawowy krok w ich pielęgnacji. Kiedy nadchodzi zima - zimne powietrze na zewnątrz, ciepłe i suche powietrze w budynkach, to nasze włosy cierpią, oj bardzo. Wtedy trzeba
im podwójnego nawilżenia, aby nie były suche i się nie puszyły. Ja znalazłam produkt, który pomaga
mi utrzymać je w ryzach podczas tych ciężkich dni dla włosów.




OPIS PRODUKTU:
Wyjątkowa receptura z masłem shea, masłem kakaowym i olejem z awokado regeneruje zniszczone włosy i sprawia, że pozostają nawilżone,lśniąc naturalnym blaskiem. Ujarzmia niesforne włosy. Masło może być stosowane przed myciem włosów, wmasowujemy je wtedy w całe włosy, pozostawiamy na 5-10 minut i dokładnie myjemy włosy. Przy umytych włosach wmasowujemy masło w końcówki, nie spłukujemy.
Produkt przebadany dermatologicznie, bez konserwantów, olejów mineralnych, emulgatorów PEG, oparty na roślinnych składnikach z kontrolowanych upraw. Nie zawiera silikonu




SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Glycine Soja Oil*, Alcohol*, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ricinus Communis Seed Oil*, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter*, Caprylic/ Capric Triglyceride, Persea Gratissima Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Theobroma Cacao Seed Butter*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Xanthan Gum, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/ Radish Root Ferment Filtrate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Benzyl Salicylate**, Citronellol**, Citral**
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils

CENA PRODUKTU:
20,50zł / 200 ml TUTAJ


MOJA OPINIA:
Masło znajduje się w płaskim, odkręcanym słoiczku, których zwolennikiem nie jestem, jednak w tym przypadku to opakowanie nadaje się najlepiej, głównie ze względu na konsystencję produktu.
Jak sama nazwa mówi produkt ma konsystencję masła - gęstego, zbitego, bardzo przypominającą
konsystencję masełek do ciała z The Body Shopu. W zapachu zdecydowanie główną nutą jest awokado, za którym nie przepadam i powiem szczerze, że zapach mi się nie podoba, ale jestem
w stanie mu to wybaczyć, bo działa cuda!
Aplikacja na włosy jest banalnie prosta - masło nie spływa z włosów, bardzo dobrze się rozprowadza.
Używałam go głównie po myciu jak zwykłą maskę do włosów, bądź nakładałam pod olej na noc.
Nie radziłabym używać go na drugi sposób, który radzi producent, ponieważ jestem pewna, że włosy będą tłuste, ponieważ masło jest na prawdę treściwe i bogate, ja za każdym razem spłukiwałam je.
Włosy po użyciu tego masła są niesamowicie miękkie, nawilżone, wygładzone, sypkie i lekkie.
Dodatkowo masło je bardzo ładnie dociąża przez co z moich włosów za każdym razem tworzyła
się niesamowita tafla pięknych, gładkich włosów.
Przyznam szczerze, że nie miałam jeszcze produktu, który by aż tak działał na moje włosy.



Podsumowując
: Jestem niesamowicie zadowolona i cieszę się, że mogę je kupować online w polskim sklepie, w którym i tak robię zakupy.




Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu.
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: