Obserwatorzy:

SZAMPON CHRONIĄCY KOLOR, KĄPIEL AGAFII

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Chyba każdy z nas przyzna, że zaraz za żelami szampony do włosów są grupą produktów, które zużywamy najczęściej, a co za tym idzie często testujemy coś nowego. Jako włosomaniaczka uwielbiam szczególnie tę grupę produktów. Obecnie testuję na raz (!) trzy szampony, porównuję
je, sprawdzam na różnych podłożach i w różnych sytuacjach. Dzisiaj chcę Wam trochę opowiedzieć
o jednym z nich, który dość mocno przetestowałam i mam wyrobione zdanie na jego temat.



OPIS PRODUKTU:
Szampon do włosów – ochrona koloru na mlecznej serwatce z wyselekcjonowanymi syberyjskimi ziołami stworzony specjalnie do intensywnego odżywienia, regeneracji i efektywnej ochrony włosów farbowanych. Pozwala zachować na długi czas intensywny kolor, nadaje włosom blask i czyni je bardziej elastycznymi.


Serwatka mleczna - jest źródłem wapnia i białka, nadaje włosom blask, elastyczność i trwałość.
Tarczyca bajkalska – zawiera olejki eteryczne i saponiny, nawilżające włosy.
Płucnica śnieżna - zawiera rzadki kwas usinowy, chroniący włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego
Aralia mandżurska - zawiera witaminy B2, C i flawonoidy, wzmacnia korzenie włosów
Szyszki czarnej olchy - stymulują wzrost włosów.
Organiczny ekstrakt różeńca górskiego - jest najsilniejszym roślinnym przeciwutleniaczem, chroni i podtrzymuje kolor włosów.

Sposób użycia: Nanosimy szampon na wilgotne włosy. Masujemy do spienienia. Zmywamy ciepłą wodą.

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Whey (mleczna serwatka) Scutellaria Baicalensis Root Extract (tarczyca bajkalska), Cetraria Nivalis Extract (płucnica śnieżna), Aralia Mandshurica Extract (aralia mandżurska), Coco-Glucoside (and) Glyceryl Oleate, Sorbitane Caprylate ,Organic Rhodiola Rosea Root Extract (organiczny ekstrakt różeńca górskiego), Alnus Glutinosa Extract (szyszki czarnej olchy) Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Parfum

CENA PRODUKTU:
4,30zł / 100ml TUTAJ


MOJA OPINIA:
Szampon znajduje się w standardowej dla firmy tubce z plastikowym dozownikiem.
Generalnie lubię ten typ opakowania, ponieważ jest małe, poręczne i bardzo sprawdzi się podczas
podróży, jednak kiedy mam, tak jak obecnie, trzy produkty tej marki, każda przeznaczona do innej części ciała,  to niekiedy w pośpiechu chwycę nie to co powinnam - może ciekawym rozwiązaniem było by oznaczanie nakrętek - produkty do twarzy (maseczki) mają kolor X, a te do włosów Y itd.? Chyba by mi to ułatwiło, ale to taki niewielki szczegół :D
Sam szampon ma przyjemny ziołowy zapach, który kojarzy mi się z czymś z dzieciństwa, ale niestety
za żadne skarby nie mogę sobie przypomnieć czego to zapach...
Konsystencja jest dość rzadka, nieco żelowa - z pewnością idealnie sprawdzi się na włosach cienkich
i tych bez objętości. Jako, że ja takie posiadam to byłam zadowolona kiedy to zobaczyłam.
Szampon pomimo braku SLSów bardzo dobrze się pieni, a co za tym idzie jest bardzo wydajny,
bo już niewielka ilość wystarczy, aby umyć nasze włosy.
Jeśli chodzi o działanie to już nie raz mówiłam, że wymagam od szamponu wyłącznie tego, aby mył
włosy, nie przesuszał ich i nie podrażniał skalpu. Ten zdecydowanie wszystkie te warunki spełnia.
Dodatkowo delikatnie wygładza włosy nawet bez maski, zmywa oleje i daje lekki efekt uniesienia włosów przy nasadzie.
Nie wiem jak działa na włosy farbowane, do których tak na prawdę jest przeznaczony, czy chroni
kolor, czy nie, bo po prostu takich włosów nie mam, ale myślę że za tę cenę warto go spróbować.



Podsumowując: Myślę, że taki szampon to świetny produkt do wypróbowania zwłaszcza, że kosztuje tak na prawdę grosze.





Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu.
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: