Obserwatorzy:

KREM BRZOZOWY Z BETUINĄ, SYLVECO

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Krem na noc uważam za niezbędnik i wydaje mi się, że właśnie na ten krem należy zwrócić szczególną uwagę podczas pielęgnacji cery i warto w niego zainwestować. Ja znalazłam swój krem idealny na noc, jednak nie miał on zbyt naturalnego składu na czym mi obecnie zależy wybierając produkty do pielęgnacji twarzy. Szukając natknęłam się na chyba najpopularniejszy krem
z naturalnym składem kultowej już marki - Sylveco. Jak się u mnie sprawdził?




OPIS PRODUKTU:


Hypoalergiczny krem brzozowy z betuliną powstał na bazie wyłącznie naturalnych składników. Jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, przede wszystkim wrażliwej i skłonnej do uczuleń. Zawiera główne substancje aktywne - betulinę i kwas betulinowy, uzyskiwane z kory brzozy - które mają właściwości łagodzące i regenerujące w przypadku podrażnień, stanów zapalnych i uszkodzeń tkanki skórnej. Krem brzozowy nie zawiera konserwantów, co sprawia, że w naturalny sposób odbudowuje warstwę ochronną skóry, odżywia ją i przywraca równowagę.
W uzupełnieniu codziennej pielęgnacji powstał lekki krem brzozowy, który można stosować na dzień, pod makijaż.

SKŁAD PRODUKTU:
Woda, Olej sojowy, Olej jojoba, Olej z pestek winogron, Wosk pszczeli, Betulina, Stearynian sodu, Kwas cytrynowy

CENA PRODUKTU:

30,50zł / 50ml TUTAJ



MOJA OPINIA:
Krem znajduje się w plastikowym słoiczku, który otrzymujemy dodatkowo w kartoniku.
Każdy krem dodatkowo jest zabezpieczony pod nakrętką, dzięki czemu nic się nie wylewa podczas
transportu, więc taki krem możemy wziąć ze sobą w podróż bez obawy o przykre niespodzianki.
Opakowanie jest dość skromne, jednak bardzo estetyczne i solidne.
Zapach kremu z pewnością nie spodoba się każdemu, ponieważ pomimo, że jest bardzo delikatny
i niemal niewyczuwalny to jednocześnie jest naturalny, nie perfumowany i wiem, że takie zapachy mają i swoich zwolenników, ale niestety i wielu przeciwników. Ja należę oczywiście do tej pierwszej
grupy i mi zapach na prawdę się podoba i używam tego kremu z przyjemnością.
Konsystencja jest dość ciężka, więc jest to typowy krem na noc, nie nada się raczej pod makijaż.
Krem jest treściwy i tłusty, więc idealny dla osób z cerą suchą, normalną i mieszaną, nie wiem jakby
się sprawdził na cerze tłustej.
Pomimo swojej konsystencji to wbrew pozorom bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej,
lepiącej się warstwy. Skóra po aplikacji jest nawilżona, miękka i bardzo sprężysta.
Skład kremu jest jak dla mnie idealny i z pewnością chętnie będę testowała również inne kremy
marki Sylveco, aby przekonać się który z nich jest najlepszy.
Może chcecie porównanie, kiedy wszystkie przetestuję?


Podsumowując: Obecnie jest to dla mnie mój kremowy ideał, który z pewnością jeszcze u mnie zagości po zdenkowaniu.

0 komentarze: