Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - MIDNIGHT JASMINE

11:00 Anonimowy 0 Comments

Okres jesienny chyba tylko sprzyja wypalaniu wosków - chyba nie m nic lepszego
niż wieczór pod kocem, z kubkiem kakao i przyjemnym zapachem w pokoju.
Dzisiaj kolejna propozycja, która bardzo długo leżała w moich zbiorach i czekała
na swoją kolej.



OPIS PRODUKTU:
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: jaśmin, nerola, kwiat mandarynki oraz wiciokrzew

Kiedy jaśmin zakwita – aromat snujący się z wnętrza jego białych, drobnych kwiatków
jest wyczuwalny nawet z dalekiej odległości! Kiedyś, jaśminowe bukiety były pieczołowicie kompletowane i ustawiane na sypialnianych stołach. Wszystko dlatego, że esencja
jasnych płatków działa uspokajająco i relaksująco. Dzisiaj, wspomagający dobry sen
jaśmin jest na wyciągnięcie ręki! Najsłodsza esencja kwiatów została łapczywie schwytana
i zamieniona w aromatyczny wosk – Midnight Jasmine.


MOJA OPINIA:

Nigdy nie miałam do czynienia z zapachem jaśminu, więc byłam go bardzo ciekawa.
Wosk mam już dawno, ale nie miałam jakoś na niego specjalnej ochoty - kwiatowe
zapachy nie są jednak tym co lubię.
Odpaliłam go, bo stwierdziłam, że nie może tyle leżeć i bezczynnie czekać.
Zapaliłam i... nic nie poczułam. Dodałam więcej, później znowu trochę i nadal nic.
Nie wiem, czy to ja przywykłam do mocniejszych zapachów, czy po prostu on jest
tak delikatny.


DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: