Obserwatorzy:

WISHLISTA DO KOŃCA ROKU 2015.

11:00 Anonimowy 0 Comments

Jak możecie zauważyć usunęłam z górnego menu odnośnik do wishlisty,
która się tam znajdowała. Powody są dwa - spełniłam większość życzeń,
a po drugie chyba wolę robić mniejsze wishlisty, które jednak spełnię szybciej.
Prezentuję Wam swoją wishlistę, którą planuję spełnić do końca tego roku,
zobaczymy czy mi się uda.


1. Kosmetyki Balea - mam ochotę wypróbować żele i inne kosmetyki Balea.
Mam teraz do granicy niemieckiej jakieś 10km, więc aż wstyd żeby ich nie wypróbować.

źródło

2. ZOEVA Naturally Yours Paleta 10 cieni do oczu - kolory są 'moje' i bardzo by mi się
przydała jedna, a porządna paletka.

źródło

3. Konturówka do brwi w żelu, Inglot - podobno dobry zamiennik pomady do brwi
Anastasia Beverly Hills, której jestem od dawna ciekawa, jednak cena mnie odstrasza.


4.  Wygładzający peeling do twarzy, Sylveco - jak już Wam pisałam chcę wprowadzić
więcej naturalnej pielęgnacji, więc czas również na naturalny peeling,




5. Lipowy płyn micelarny, Sylveco - powód taki jak u góry.


źródło

6. Rumiankowy żel do twarzy, Sylveco - ponownie ten sam argument.


źródło








NIEKOSMETYCZNIE


1. Lampa pierścieniowa - żeby móc robić dobrej jakości zdjęcia również w domu,
a przecież dobre oświetlenie to połowa sukcesu.


źródło


2. Książka "Życie mimo wszystko" Christiane F. - uwielbiam "My dzieci z dworca
zoo", czytałam to chyba z 20 razy, a film oglądałam z 10. Kocham, kocham, kocham,
więc chcę również przeczytać punkt widzenia samej bohaterki.

źródło


3. Książka Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu - uwielbiam Ewę, więc jej książka
to obowiązkowa lektura.

źródło



Tylko tyle przyszło mi do głowy. Resztę 'chciejstw' spełniłam już w październiku,
co będziecie mogli zobaczyć w poście z nowościami.
Do tej listy dochodzi jeszcze kilka lakierów Semilac, ale nie chciałam ich wypisywać,
bo chciałabym ich wiele i bez sensu byłaby taka lista :D

A co Wam się marzy? :)

0 komentarze: