Obserwatorzy:

KREM NAWILŻAJĄCY TRADYCYJNY DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ, FITOMED

11:00 Anonimowy 0 Comments

Jak wiecie bardzo lubię naturalną pielęgnację i jeśli mogę to wybieram właśnie taką.
Ostatnio postanowiłam wprowadzić jej więcej w pielęgnacji cery, więc sięgnęłam
również po krem naturalny, który miałam w swoich zapasach.





OPIS PRODUKTU:
Składniki aktywne: aromatyczna woda z kwiatu pomarańczy, kompleks nawilżający
- składniki NMF (mleczan wapnia, magnez PCA, hialuronian sodu), wosk ze skórki pomarańczy,
olej rokitnikowy.

Działanie:
długotrwale nawilżające (skojarzone działanie wosku ze skorki pomarańczy i kompleksu
nawilżającego)
wygładzające (hialuronian sodu)
łagodzące (olej rokitnikowy)

Przeznaczenie: do cery mieszanej i tłustej, na dzień i na noc. Krem posiada właściwości
matujące.

Polecamy również stosowanie Aromatycznego płynu z Kwiatu Pomarańczy do codziennego
nawilżania twarzy.

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Isopropyl Palmitate, Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis
Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Panax Ginseng
Root Extract, Panthenol, Macadamia Ternifolia Seed Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Lecithin, Glucose,
Sorbitol, Magnesium PCA, Pelargonium Roseum Leaf Oil, Aniba Roseadora Wood Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Trilaureth-4 Phosphate, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil.

CENA PRODUKTU:
12,50zł / 50g (TUTAJ)


MOJA OPINIA:
Krem znajduje się w odkręcanym, plastikowym słoiczku z etykietą. Już sam wygląd
mnie zachęca, ponieważ jest typowy jak dla naturalnych kosmetyków.
Opakowanie jest solidne i nic się z nim nie dzieje zarówno podczas upadku jak i bez
problemu można je zabrać w podróż.
Sam krem ma kolor żółto-pomarańczowy, który jednak w kontakcie ze skórą staje się
bezbarwny. Produkt ma delikatny, ziołowy, aczkolwiek mało wyczuwalny zapach,
który w opakowaniu pachnie nieco różano, jednak przy aplikacji bardziej ziołowo.
Konsystencja tego kremu jest bardzo ciekawa - niby ciężka, tłusta i wydawałoby się,
że będzie mogła zapychać, ale w kontakcie z skórą staje się lekka, jednak treściwa.
Krem doskonale nawilża nie zapychając - wydaje mi się, że sprawdzi się zarówno
dla cery normalnej, mieszanej, czy tłustej. Nadaje się również pod makijaż.
Sama mam cerę mieszaną i nie boję się go nałożyć pod makijaż, który mam przez
minimum osiem godzin w ciągu dnia w pracy, gdzie jestem w ciągłym ruchu.
Cera jest nawilżona, nie obciążona i przede wszystkim wygładzona.
Nie wiem, czy kolor tego kremu ma tutaj znaczenie, ale mam wrażenie, że krem
delikatnie ujednolica koloryt skóry.
Jak wspomina producent krem ma lekkie właściwości matujące i da się to zauważyć,
ponieważ krem wchłania się dość szybko nie pozostawiając tłustego filmu, a właśnie
taką delikatnie zmatowioną, jednak nadal nawilżoną i miękka skórę.


Podsumowując:
Jest to zdecydowanie mój obecny ulubieniec i polecam go każdemu
kto tylko chce tani, a skuteczny krem.


0 komentarze: