Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - CRANBERRY TWIST

11:00 Anonimowy 0 Comments

Chyba każdy widział już nową kolekcję Yankee Candle. Kiedy tylko pojawiła
się na goodies od razu ją zamówiłam - musiałam! Trzy nowe zapachy... Dzisiaj
o pierwszym z nich.



OPIS PRODUKTU:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu
orzeźwiającej mikstury składającej się z żurawiny, skórki cytrynowej i odrobiny
świeżego imbiru.


MOJA OPINIA:
Zapach poszedł na pierwszy ogień, bo mieliśmy z chłopakiem ochotę na coś
owocowego i jednocześnie słodkiego. Osobiście nie przepadam za smakiem
żurawiny, jednak jej zapach uwielbiam. Kiedy powąchałam go przez opakowanie
od razu się zakochałam! W kominku zapach tylko pokazał swój charakter.
Słodko-kwaśna żurawina, która nieco zapachem przypomina herbatę żurawinową
z Biedronki. Zapach idealny dla osób lubiących zapachy mocno owocowe, słodkie,
jednak przełamane kwaskowatością. Zapach się nie nudzi i nie traci na intensywności
wraz z czasem palenia, co dla mnie jest ogromną zaletą.


DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.


0 komentarze: