Obserwatorzy:

NATURA ORGANIKA

16:59 Karolina Rogala 0 Comments

Chociaż z blogowania zrezygnowałam kilka lat temu to niektóre współprace do dzisiaj wywołują uśmiech na twarzy i miło je wspominam. Kiedy napisała do mnie Pani Ania ze sklepu naturalnego z propozycją wznowienia współpracy nie mogłam odmówić. Była to najlepiej wspominana przeze mnie współpraca, także w miłą chęcią postanowiłam ponownie się jej podjąć.




Sklep z kosmetykami naturalnymi oferuje duży wybór produktów naturalnych - nie tylko kosmetyków, ale również produktów do domu (w tym chociażby środki czystości, olejki zapachowe, świece, a nawet produkty dla zwierząt) i herbaty.
Na stronie macie podział na różne kategorie produktów - taki klasyczny z uwzględnieniem przeznaczenia, ale również z podziałem na potrzeby Waszej skóry czy włosów.
Produkty są pakowane do Was w sposób ekologiczny, a dodatkowo otrzymujecie przepyszne krówki, które mają umilić Wam rozpakowywanie Waszych zakupów ☺️








Jak możecie zobaczyć na powyższych zdjęciach wybrałam kilka produktów do przetestowania, a kilka otrzymałam również w gratisie za co bardzo dziękuję 🥰
Z chęcią wypróbuję wszystkie możliwości hydrolatów @mydlostacja (sprawdzę je zarówno na skórze jak i na włosach!), zrobię Wam test nocnej maski od @kosmetykianwen, sprawdzę czy krem pod oczy z @makemebio da radę z moją skórą pod oczami, wypróbuję kolejny szampon w kostce tym razem od @4szpaki, a na koniec zasłodzę się krówkami @naturaorganika 😁🥰



PRODUKTY IOSSI



NATURALNI PRODUCENCI
DOSTĘPNI W SKLEPIE NATURA ORGANIKA

0 komentarze: