Obserwatorzy:

RECENZJA SZAMPONU INTENSYWNIE ODBUDOWUJĄCEGO Z ZIAJA

19:26 Anonimowy 2 Comments

Witajcie!
Więc dzisiaj recenzja szamponu intensywnie odbudowującego do włosów zniszczonych firmy Ziaja.
Otrzymałam go w ramach testowanie z naturalna.eu.



SKŁAD: 




Krótko skomentuję. Jak widzicie na drugim miejscu jest SLS, z którego nie byłam zadowolona.
Ale powiem szczerze, że jak dalej przeczytacie, chyba nie zaszkodził tu za bardzo.

INFORMACJE NA OPAKOWANIU:


Ceramidowy, perłowy szampon do włosów zniszczonych po zabiegach fryzjerskich o skoncentrowanym działaniu regenerującym.

DZIAŁANIE:
  • Wspomaga regenerację włosów,
  • Wzmacnia ich osłabione i kruche włóka,
  • Zapewnia elastyczność i naturalny blask.

EFEKT:
  • Odżywione, mocne włosy,
  • Odpowiednio nawilżone i puszyste.
SPOSÓB UŻYCIA:
Szampon nanieść na włosy i masować do uzyskania piany. Dokładnie spłukać. W razie konieczności czynność powtórzyć. Polecamy stosowane odżywki i maski z ceramidami jako pielęgnację intensywnie odbudowującą.

MOJA OPINIA:

Zacznę od tego co widać na pierwszy "rzut oka". Opakowanie moim zdaniem bardzo przyjazne dla oka.
Zwykła, biało-granatowa, okrągła buteleczka. Bardzo poręczna, nawet dla moich małych dłoni.



Otwarcie bardzo wygodne jeśli tak mogę to nazwać. Żadnych problemów z nim nie miałam.
Sam "dziubek" również nie sprawił mi kłopotów. (ps. bąbelek sam się zrobił :D )



Kolor samego szamponu jest perłowy, połyskujący.




Przejdę teraz do tego, czego okiem nie zobaczymy, czyli działania.
Jak już pisałam TU nie ma niczego innego niż nożyczki co by pomogło nam się pozbyć
zniszczonych włosów, ponieważ to jest martwa materia, zresztą poczytajcie w tamtym
poście o tym, nie będę pisać tego drugi raz.
Ale teraz o tym jakie efekty dał ten szampon na moich włosach.
Na pewno mogę potwierdzić stwierdzenie producenta,  że zapewnia elastyczność
oraz wzmacnia osłabione
i kruche włókna włosa. Odkąd stosuję ten szampon moje włosy są miękkie, sprężyste
i elastyczne
przez co mniej się kruszą, czy łamią. Zauważyłam też zdecydowaną poprawę w układaniu
się włosów. Są puszyste, ale nie sterczą na każdą stronę, a ich "ogarnięcie" ogranicza się
do przeczesania ich szczotką
i polakierowania moich nieszczęsnych "wypadkowych" włosów.
Nie uczula mnie ten szampon, dokładnie oczyszcza moją skórę głowy i co dla
mnie najważniejsze nie przetłuszcza włosów, a wręcz przeciwnie włosy są świeże
dłużej niż zwykle. Jeśli chodzi o wydajność to również na plus, ponieważ stosuję go
ponad tydzień, a z buteleczki ubyła 1/3. (a dodam, że myję włosy codziennie.)
A, zapomniałabym o zapachu. Nie do końca potrafię go określić. Słodki, przyjemny,
a według mojego
chłopaka pachnie cukierkami ananasowymi, więc też na plus.
To by było chyba na tyle z mojej opinii.
Na pewno jest to szampon godny polecenia (mimo SLS w składzie.) i po skończeniu
tego opakowania zakupię kolejne.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ:
Zakupić go możecie TU, a dla osób które wolą sklepy stacjonarne to za pewne
też gdzieś znajdziecie. Cena:  ok.9zł/400ml. Moim zdaniem cena przystępna i na
pewno warto wydać te kilka złotych.











2 komentarze:

  1. Mam zielony szampon z tej serii i jestem z niego zadowolona. Tylko tego z miętą ciężko dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog !! :))


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń