Obserwatorzy:

SZAMPON KASZTANOWY Z MIRRĄ I MLEKIEM Z NASION SŁONECZNIKA, TRAWIASTE

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować mojego faworyta wśród szamponów w ostatnim czasie.
Przekonuje mnie nie tylko naturalny skład, ale przede wszystkim... działanie. 



OPIS PRODUKTU:




CENA PRODUKTU:

45,00zł / 200ml TUTAJ


MOJA OPINIA:
Szampon znajduje się w szklanej butelce z korkowym zamknięciem. Całość wygląda niezwykle uroczo i przede wszystkim... naturalnie. Należy pamiętać, aby taki produkt trzymać w zacienionym miejscu w temperaturze pokojowej, bądź w lodówce.
Zapach nie każdemu się spodoba - zdecydowanie jest to zapach naturalnego kosmetyku, nieco ziołowy - ja go uwielbiam. Kuzyn określił go jako zapach ziołowych cukierków - coś w tym jest.
Konsystencja również może odstraszyć - jest to coś na wzór smoothie, nieco gęsta jednak nadal płynna. Dzięki takiej konsystencji wystarczy na prawdę niewiele aby umyć włosy, a co za tym idzie szampon jest niesamowicie wydajny.



A jeśli już mówię 'szampon'... Produkt ten można używać również do mycia twarzy, ciała, ale również jako żelu do golenia. Zaskoczeni? A jednak. Wielofunkcyjność sprawia, że każdy znajdzie
w nim ulubieńca do czegoś innego.
Ja używam go wyłącznie do włosów, bo mi go zwyczajnie szkoda i oszczędzam. Włosy są po nim
niesamowicie sypkie i miękkie, a jednocześnie dociążone i nie wymagają odżywki.
Pokażę Wam efekt w jakiejś niedzieli dla włosów.


Podsumowując: Uwielbiam ten szampon i pomimo dość wysokiej ceny, której jest wart, będę miała
ochotę zakupić go w przyszłości.

0 komentarze: