Obserwatorzy:

MYDŁO DOVE.

19:22 Anonimowy 0 Comments

Hej!
Więc dzisiaj recenzja kostki myjącej Dove.
Kostkę otrzymałam w ramach testowania ze stroną http://www.babyboom.pl/ , 

ale używałam jej już wcześniej.



Skład: Sodium Cocoyl Isethionate, Stearic Acid, Sodium Palmitate, Sodium 
Isethionate, Aqua, Coconut Acid, Sodium Stearate, Cocamidopropyl Betaine,
Sosium Palm Kernelate, Parfum, Glycerin, Sodium Chloride, Zinc Oxide, Citric Acid, 
Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Methyl Benzoate, Alpha-Isomethyl Ionone, 
Amyl Cinnamal, Benzyl Alkohol, Benzyl Salicylate, Buhylphenyl Methylpropional, 
Citronellol, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool, CI 7789.
Nie będę szczegółowo analizować składu, bo uważam, że mało kto patrzy na skład mydła.

MOJA OPINIA
Zacznę od wyglądu zewnętrznego. Opakowanie papierowe, kwadratowe. 

Bardzo schludnie zaprojektowane. Na opakowaniu pisze, że zawiera 1/4 kremu
nawilżającego. Otwarcie pudełka nie jest żadnym kłopotem - robi się to łatwo 
i bez problemów. W środku okrągłe mydełko ze znaczkiem DOVE.
Jego kształt i wielkość są idealne dla moich małych dłoni. To dla niego ogromny plus.
Samo mydełko jest białe.
Teraz może przejdźmy do tego jak się sprawuje u mnie.
Mydełko bardzo fajnie się pieni, nie robi za dużo piany jak to mają w zwyczaju mocno 

chemiczne mydła.
Jest bardzo delikatne, łatwo się rozprowadza po ciele, nie podrażnia ciała, nawilża.
Po umyciu skóra jest bardzo miękka. Mydło nie pozostawia osadu na skórze przez 

co jej nie wysusza, a wręcz przeciwnie dzięki kremowi w nim zawartemu - nawilża.
Zapach mydła jest charakterystyczny dla produktów z tej firmy. Ja go uwielbiam!
Co mogę więcej dodać?
Na pewno polecam to mydło wszystkim alergikom, wszystkim osobą mającym podrażnioną, 

czy suchą skórę, w sumie mogę polecić je wszystkim.
Cenowo to mydło nie jest jakieś drogie. Wiadomo, że w Biedronce, czy gdzieś kupimy tańsze - 

za kilka groszy, ale myślę, że wydatek 3zł nikogo nie zabił.
Osobiście myję nim zarówno ciało jak i twarz.
Na ciało działa tak jak opisałam wyżej. Jak działa na twarz?
Używam go głównie dlatego, że bez problemu radzi sobie z demakijażem mojej twarzy, 

oczyszcza cerę, delikatnie ją nawilża i łagodzi podrażnienia.




0 komentarze: