Obserwatorzy:

RECENZJA ODŻYWKI DO PAZNOKCI PAESE

17:54 Anonimowy 0 Comments

ODŻYWKA DO PAZNOKCI PAESE 5 IN 1




Hej!
Dzisiaj recenzja odżywki do paznokci firmy PAESE.
Wyrzuciłam opakowanie, więc posłużę się trochę materiałem z internetu.

Składniki aktywne: opatentowany aldehyd, olej arganowy, witaminy A i E, kompleks wapniowy.

Czyli skład bardzo korzystny dla naszych paznokci.
Kompleks wapniowy stymuluje wzrost zdrowych i mocnych paznokci.
Olej arganowy mocno regeneruje i nawilża płytkę.
Opatentowany aldehyd widocznie poprawia stan paznokci.
Witaminy to chyba wiadomo:
E - zapobiega żółknięciu płytki oraz ją wzmacnia
A - wpływa na twardość paznokcia

Jaki jest cel stosowania tej odżywki?

Poprawienie ogólnej kondycji paznokcia.
Zapobieganie żółknięciu płytki.
Wzmocnienie ich.
Utwardzenie całości płytki.
Zapobieganie łamaniu się paznokcia.
Stawianie oporu uszkodzeniom mechanicznym na całej powierzchni paznokcia.

EFEKT:
Mocne, zdrowe, twarde, lśniące, odżywione paznokcie.
Jestem bardzo zadowolona z działania tej odżywki, ponieważ bardzo korzystnie wpływa na paznokcie
i ich wygląd.
Jako, że moje paznokcie zawsze miały skłonności do rozdwajania się, łamania to głównie miałam
na celu to zmienić. Czy dało efekty? Owszem, zdecydowanie mogę polecić ją wszystkim
osobą, które chcą mieć długie i piękne paznokcie.


Testy medyczne potwierdziły znaczną poprawę kondycji paznokcia już po 4 tygodniach regularnego stosowania.

CENA, DOSTĘPNOŚĆ:
Ja akurat zakupiłam ją w Galerii Katowickiej przy dworcu PKP, dałam za nią ok.20zł/9 ml (Jest bardzo wydajna i starcza na długo)
W internecie można ją kupić TU

JAK STOSOWAĆ?
Można jej używać po prostu jako formą lakieru bezbarwnego, bądź jako podkład do zwykłego lakieru.


0 komentarze: