Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - SEA SALT & SAGE

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Dawno już nie było żadnego wpisu na temat wosków, bo jakoś nie miałam ochoty ich zapalać, trochę o nich zapomniałam, po za tym przy małych kotach też nie chciałam, bo nie wiem jak to na nie by działało. Jednak teraz, kiedy pokój wietrzy się cały dzień to wieczorem mam ochotę odpalić kominek i dodać nieco zapachu pokojowi... 




O ZAPACHU: 
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu wieczornej bryzy połączonej z aromatem świeżo zerwanych listków szałwii oraz subtelną domieszką bursztynu oraz wetiwerii.

DOSTĘPNOŚĆ, CENA: 
Sklep goodies TUTAJ, cena 8zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.




MOJA OPINIA:
Na początku przez opakowanie wyczułam świeżą bryzę, która niestety od razu skojarzyła mi się
z odświeżaczem morskim do toalet, dlatego ten wosk leżał i czekał na swoją kolej. Stwierdziłam,
że skoro teraz i tak mamy cały dzień otwarte okno to zaryzykuję i go odpalę, najwyżej szybko wywietrzę, albo przeniosę do łazienki.
Jakie było moje zdziwienie kiedy w kominku zaczął nabierać zupełnie innego wyrazu, takiego
bardziej morskiego, ale już nie toaletowego, bardziej przypominał mi jakieś letnie, odświeżające perfumy, a szałwia sprawiła, że jest on przełamany taką rześkością.
Zapach zdecydowanie idealny na obecną pogodę. Na pewno będzie to zapach, który będę odpalała zaraz po wysprzątaniu pokoju, żeby dodać jeszcze więcej świeżości i czystości.


MOJA OCENA:
6/6


0 komentarze: