Obserwatorzy:

REGENERUJĄCY KREM DO STÓP, SYLVECO

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Właśnie zaczyna się sezon na sandałki, bardziej odkryte stopy, a co za tym idzie musimy zwracać jeszcze większą uwagę na wygląd swoich stóp i chociaż osobiście uważam, że o stopy należy dbać cały rok to latem wymagają ode mnie one więcej wysiłku. Dzisiaj pokażę Wam produkt, który zdecydowanie nadaje się na tę porę roku.



OPIS PRODUKTU:
Hypoalergiczny, regenerujący krem do stóp, zawierający tylko naturalne składniki, przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji suchej i zniszczonej skóry. Intensywnie i głęboko nawilża, natłuszcza i zmiękcza zrogowaciały, popękany naskórek. W skład kremu wchodzą roślinne ekstrakty aloesu oraz brzozy, które łagodzą podrażnienia, działają przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo.



SKŁAD PRODUKTU: 

Aqua, Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Seed Butter, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Laurus Nobilis Oil, Betulin, Potassium Sorbate, Cera Flava, Rosmarinus Officinalis Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lupeol, Chamomila Recutita Oil, Oleanolic Acid, Betulinic Acid.

woda, olej sojowy, olej z pestek winogron, stearynian glicerolu, alkohol cetylowy, sorbitan stearate & sucrose cocoate, olej arganowy, masło karite (Shea), olej ze słodkich migdałów, olej laurowy, betulina, sorbinian potasu, wosk pszczeli, olejek rozmarynowy, ekstrakt z aloesu, lupeol, kwas oleanolowy, kwas betulinowy.

CENA PRODUKTU:
18,00zł / 75ml  TUTAJ


MOJA OPINIA:
Krem otrzymujemy w kartonowym opakowaniu, której jest zaklejone przez co mamy pewność,
że produkt nie był wcześniej otwarty. Wewnątrz znajduje się niewielka, gumowa tubka.
Opakowanie posiada bardzo wygodny otwór przez który wydobywamy produkt.
Sam krem jest dość rzadki, jednak mam wrażenie, że konsystencja choć lekka nie wpływa
na działanie produktu, a wyłącznie sprawia, że on się szybciej wchłania.
Krem cudownie pachnie rumiankiem - mi się zapach bardzo podoba, ale mam świadomość,
że nie każdemu przypadnie do gustu.
Rozprowadza się na stopach bardzo dobrze, choć nieco je bieli, co jednak mi zupełnie nie przeszkadza, bo stosuję ten krem głównie na noc.
Z góry zaznaczę, że ja należę do osób, które wiosną/latem mają problemy ze stopami, ponieważ
wystarczy, że je przegrzeję, a już mam zgrubienia, ztwardnienia i zrogowaciały naskórek, dlatego
nawilżanie to w mojej pielęgnacji obowiązkowy punkt.
Staram się je nawilżać co dwa dni, niekiedy codziennie, zależnie od ich potrzeb.
Powiem Wam, że wcześniej stosowałam różne kremy do stóp, ale ten mnie niesamowicie zaskoczył!
Nie dość, że wchłania się dosłownie po kilku sekundach to nawilża stopy lepiej niż niejeden ciężki,
mocno nawilżający krem. Na prawdę jestem niesamowicie zaskoczona i będę polecać ten krem każdemu, kto szuka czegoś lekkiego, ale silnie nawilżającego.


0 komentarze: