Obserwatorzy:

TONIK OGÓRKOWY, ZIAJA

11:06 Karolina Rogala 0 Comments

Od jakiegoś czasu toniki są moim niezbędnikiem w pielęgnacji, wręcz jest to krok obowiązkowy. Tak jak z płynu micelarnego mogę zrezygnować tak z toniku - nie. Dzisiejszy bohater był kupiony pod wpływem promocji, "na ślepo". Jak się więc sprawdził?



OPIS PRODUKTU: 
Ziaja Bezalkoholowy tonik Ogórek z prowitaminą B5 (D-panthenolem) oraz wyciągiem z miąższu z ogórka, bogatym w kwasy organiczne, enzymy, mikropierwiastki i siarkę.
Działanie Toniku Ogórek Ziaja:
- Łagodnie oczyszcza naskórek.

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua (Water), Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Amyl Cinnamal, Linalool, Citric Acid

CENA PRODUKTU:

ok. 9zł / 200 ml



OPIS PRODUKTU:
Tonik znajduje się w plastikowej, białej butelce z standardowym zamykaniem. Butelka jest twarda
i wykonana z grubego plastiku - ciężko przez nią kontrolować zużycie produktu.
Otwór przez który wydobywamy tonik jest niewielki, jednak dzięki temu nie wylewa nam się za dużo toniku na wacik, czy rękę.
Tonik jest przezroczysty i ma delikatny zapach ogórka, jednak nie jest to męczący zapach, a bardziej
taki świeży, odświeżający.


Osobiście od toniku wymagam wyłącznie tonizacji skóry, więc tutaj ciężko mi określić realne działanie. Jeśli natomiast chodzi o obiecywane nawilżenie to ja go zupełnie nie odczuwam.
Tonik fajnie odświeża cerę, mam nadzieję że również tonizuje. Po jego użyciu skóra wygląda na zdrowszą, taką wypoczętą i mam wrażenie, że kolejne kroki pielęgnacji lepiej się rozprowadzają i wchłaniają w skórę. Ja go kupiłam za jakieś 3zł na promocji w Rossmannie i pewnie będę po niego sięgać właśnie na jakiś promocjach kiedy nie będę miała ochoty testować niczego innego.


0 komentarze: