Obserwatorzy:

SZAMPON DO WŁOSÓW Z KOFEINĄ I BIOTYNĄ, ALTERRA

11:14 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj swój kilka na temat szamponu co do którego nie miałam zbyt wielkich wymagań, a okazało się, że mnie niesamowicie zaskoczył... 



OPIS PRODUKTU:

Do produkcji szamponu kofeinowego Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości - wartościowa kompozycja substancji czynnych z prowitaminą B5 i biotyną pielęgnuje i wzmacnia włosy, które stają się sprężyste i piękne. Pobudzające kofeina i nasiona guarany zapewniają dodatkową dawkę witalności i gęstości - od nasady aż po same końce. Włosy sprawiają wrażenie wyraźnie bardziej wytrzymałych.

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauryol Sarcosine, Caffeine, Xanthan Gum, Hydoxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glucose Glutamate, Alcohol*, Coffea Arabica Bean Extract*, Panthenyl Ethyl Ether, Pnthenol, Paullinia Cupana Extract*, Biotin, Parfum**, Limonene**, Linalool**.
* Surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie.
** Naturalne olejki eteryczne.

CENA PRODUKTU:ok. 10zł / 200ml




MOJA OPINIA:
Szampon znajduje się w standardowym dla marki Alterra opakowaniu - plastikowa, miękka butelka
z zamykaniem. Tutaj się rozpisywać nie będę, bo recenzowałam już wcześniej inne szampony Alterra i tam więcej mówiłam na temat samego opakowania.
Otwór również standardowy, odpowiedniej wielkości, wydobycie produktu nie sprawia żadnego problemu.
Sam szampon jest perłowy o nieco żółtym zabarwieniu. Pachnie coś charakterystycznie, nie wiem do czego mogę ten zapach przyrównać, w każdym razie dla mnie jest on przyjemny i miło mi się używa
tego szamponu.
Generalnie od szamponów wymagam wyłącznie tego, aby myły, aby dobrze oczyszczały włosy i ich
nie przesuszały - z taką myślą też kupiłam ten szampon. Jak się okazało szampon nie tylko doskonale
radzi sobie z oczyszczaniem włosów, ale też... stymuluje ich wzrost! Nie używam innego produktu,
który miałby na to wpływ, więc to z pewnością zasługa właśnie tego szamponu.
Mam mnóstwo babyhair, a wcześniejsze wypadanie włosów to już przeszłość, ponieważ ten szampon
je zahamował. Jestem niesamowicie zaskoczona i z pewnością ten szampon będzie gościł u mnie jeszcze nie raz, na prawdę polecam go wypróbować.




0 komentarze: