Obserwatorzy:

HIPOALERGICZNY ŻEL POD PRYSZNIC, BIAŁY JELEŃ

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Wczoraj było mało kosmetycznie, jednak dzisiaj już powracam z recenzją. Na tapetę weźmiemy żel - niby zwyczajny, a jednak...



OPIS PRODUKTU:
Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń z ekstraktem z babki lancetowatej i dzikiej jabłoni delikatnie oczyszcza nie podrażniając skóry.

Substancje pielęgnujące:
wyciąg z babki lancetowatej - bogaty w krzemionkę, cynk, potas, magnez, witaminy A, K, C oraz składniki silnie łagodzące
wyciąg z dzikiej jabłoni - łagodzący, rozświetlający i regenerujący naskórek
substancje zmiękczające i natłuszczające skórę pochodzące z oleju kokosowego.

Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów.


SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, PEG- 7 Glyceryl Cocoate, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Laureth-2, Propylene Glycol, Plantago Lanceolata Leaf Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, C12-13 Alkyl Lactate, Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, CI 42090, CI 19140, CI 14720.

CENA PRODUKTU:
ok. 7 zł / 250ml


MOJA OPINIA:
Żel znajduje się w przezroczystej butelce z standardowym zamykaniem. Opakowanie jest delikatnie wyprofilowane po bokach co umożliwia trzymanie butelki nawet mokrymi rękoma. Wydaje mi się,
że właśnie tego typu butelki są najlepsze również na wyjazdy, ponieważ nie zajmują zbyt wiele miejsca w bagażu. Sam produkt ma zółto-zielony kolor, który zdecydowanie sugeruje nam dodatek jabłka. Konsystencja jest żelowa, delikatnie nawet galaretowata. Zapach to połączenie zapachu szarego mydła z jabłkiem - dość przyjemny, jednak mnie jakoś nie powalił. Chłopak za to był w nim zakochany. Bardzo kiepsko się pieni, co wpływa na jego niewydajność, ponieważ miałam wrażenie,
że jak nie dam go dużo to on nie działa i nie myje. Co za tym wszystkim idzie wystarczył nam na bardzo krótko.
Jak wcześniej wspomniałam działaniem też nie zachwycał. Jeśli nie dałam go dużo to miałam wrażenie, że kompletnie nie działam i nie oczyszczał skóry. Rozumiem, że to ma być delikatny produkt, ale mimo wszystko, mają na uwadze inne delikatne żele jakie miałam okazję testować
to ten był najgorszy z nich wszystkich. Ja na pewno ponownie go nie zakupię.


0 komentarze: