Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - SUMMER PEACH

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Wiosna coraz bardziej wygląda zza chmur i daje o sobie znać, co chyba każdego pozytywnie nastraja do życia. Aby jeszcze bardziej wprowadzić klimat wiosny do mojego domu sięgnęłam po wosk
z najnowszej kolekcji Yankee. Czy udało mu się przywołać wiosnę?


OPIS PRODUKTU:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych brzoskwiń, dojrzewających w gorących promieniach południowego słońca z domieszką subtelnych nut piżma i wanilii.

DOSTĘPNOŚĆ, CENA:

Sklep goodies TUTAJ, cena 8zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.


MOJA OPINIA:
Z całej kolekcji Q2 2016 tego wosku byłam najbardziej ciekawa, ponieważ uwielbiam soczyste, owocowe zapachy, szczególnie brzoskwinię i mango. Liczyłam na soczystą brzoskwinię, jednak
nieco przesłodzoną przez wspomnianą przez producenta wanilię. Jak tylko wosk do mnie dotarł
i powąchałam przez opakowanie to przepadłam i jeszcze tego samego dnia wosk wylądował w kominku.
Zapach to zdecydowanie soczysta, dojrzała w słońcu brzoskwinia. Nie czuję tutaj innych nut, wyłącznie tę, czystą, owocową, brzoskwiniową nutę. Jest na prawdę słodka, jednak ma w sobie coś co sprawia, że nie jest przesłodzony i mdły.  Należy wspomnieć, że zapach jest na prawdę intensywny i utrzymuje się bardzo długo w pokoju. Uważam jednak, że zbyt długie jego palenie wpływa na jego niekorzyść, bo mam wrażenie, że po dłuższym paleniu wychodzą na przód nuty mydlane, które są takie nijakie. Wystarczy odpalić kominek, poczekać aż wosk się stopi i zgasić.
Wtedy efekt jest najlepszy. Mój R. okrzyknął ten wosk najlepszym ze wszystkich =)


MOJA OCENA:
6/6

0 komentarze: