Obserwatorzy:

PALETTE MATCH SYSTEM SET 6, PIERRE RENE

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Jakiś czas temu mój makijaż oczu składał się wyłącznie z dwóch cieni - beżowego i ciemniejszego brązu, a dziś mam ochotę eksperymentować i zaczynam po woli wprowadzać kolory do swoich makijaży, a co za tym idzie - chcę testować nowe cienie, nowe paletki... 



OPIS PRODUKTU:
Palette Match System to nowe palety cieni od marki Pierre René dzięki którym możemy skompletować nasze ulubione kolory.Palette Match System set 6 - skomponuj własną paletę 6 cieni.

CENA PRODUKTU:
54,99zł, TUTAJ



MOJA OPINIA:
Paletka znajduje się w kartonowym opakowaniu, które wygląda niemal tak samo jak sama kasetka
na cienie. Sama kasetka jest plastikowa, jednak jest to porządny, twardy plastik. Jedyny minus opakowania jaki na razie zauważyłam to to, że niestety, ale opakowanie się rysuje, dlatego trzymam tę paletkę w kartoniku.


Kolory paletki możemy dowolnie wybierać z całej gamy kolorystycznej i są do wyboru zarówno cienie matowe, satynowe jak i brokatowe. Ja zdecydowałam się na trzy brązy, ponieważ liczyłam na to, że któryś z nich będzie pasował do moich brwi - nie myliłam się, kolor 003 jest idealny.
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane - nie zależnie, czy mam cień matowy, czy błyszczący.
Wybrałam kolory, które śmiało mogę wykorzystywać do codziennych makijaży. Wyłącznie zawiodłam się cieniem 034, czyli tym białym, ponieważ na stronie wygląda na matowy, beżowy cień,
a niestety jest brokatowy i biały...

103, 101, 034
Jeśli chodzi o blendowanie to jest różnie. Same ze sobą blendują się idealnie, ale niestety chociażby
z paletką z Zoeva już gorzej, jednak idzie wyćwiczyć to na tyle, że nie sprawia to również problemu.
Cienie w ciągu dnia się nie rolują, nie ścierają, nie zbierają w załamaniu - po prostu tak jak je nałożymy takie je mamy za kilka godzin.
Przeliczając cenę na pojedynczy cień wychodzi to około 9,17zł, gdzie przy paletkach z Zoeva wychodzi około 9,00 zł za cień, a jednak Zoeva ma nieco lepsze cienie. Uważam jednak, że taka paletka będzie idealna na wyjazdy i warto ją samemu skomponować i się w nią zaopatrzyć.

003,016,002

Moje pierwsze wrażenie prezentowałam Wam już na KANALE, więc tam również odsyłam.

0 komentarze: