Obserwatorzy:

ORGANICZNE MASŁO SHEA, DUAFE

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Wczoraj post się nie pojawił za co Was przepraszam, ale niestety nie byłam w stanie niczego napisać, a nie mam kompletnie nic na zapasie. Mam dość stresującą sytuację, ale o tym pewnie napiszę Wam już niedługo.





OPIS PRODUKTU:
Organiczne Masło Shea, wybrane i przywiezione osobiście z wioski z północnej Ghany. W 100% czyste, bez żadnych dodatków, jasno-beżowe w barwie, o delikatnym zapachu orzechowo-kwiatowym. Metoda wytwarzania, pielęgnowana w tej konkretnej wiosce, pozwala na uzyskanie masła o miękkiej konsystencji, dzięki czemu jest o wiele przyjemniejsze w użyciu i częściej wybierane przez lokalne kobiety.

SKŁAD PRODUKTU:
100% masło shea

CENA PRODUKTU:
30,00zł / 180ml TUTAJ
W ofercie są również masła shea pakowane w ozdobne ceramiczne pudełka, a także wersja z olejkiem z Trawy Cytrynowej - wszystkie w tej samej cenie.




MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w szklanym, niskim słoiczku, co moim zdaniem nie dość, że jest bardziej ekologiczne niż kolejne plastikowe opakowanie to jeszcze wygląda zdecydowanie lepiej.
Na opakowaniu znajdują się wszystkie niezbędne dla nas informacje. Nakrętka zabezpieczona jest naklejkami z informacjami, więc mamy pewność, że produkt nie był nigdy wcześniej otwierany.
Wewnątrz znajduje się zbita, kremowa masa pachnąca nieco orzechowo.


Jak widzicie słoiczek wypełniony przez po brzegi i wygląda smakowicie, niczym lody. Szkoda,
że nie można tego zjeść, bo na prawdę kojarzy mi się z dobrymi lodami :>
Samo masło jest zbite i dość gęste, jednak pod wpływem palcy się rozpuszcza przez co łatwo się
je aplikuje na skórę.


Dla mnie masło shea to niezbędnik, o czym mogliście się już przekonać śledząc mojego bloga. Używam go przede wszystkim zamiast kremu pod oczy na noc, bo uważam, że właśnie naturalne masło shea działa na tę okolicę oczu najlepiej - doskonale ją nawilża, ujędrnia i zapobiega powstawaniu zmarszczek. Używam masła shea już od ponad pół roku i widzę zdecydowaną poprawę kondycji skóry pod oczami. Jeśli chodzi o to masło shea to wyróżnia się ono zdecydowanie tym,
że jest na prawdę zbite, ale jednocześnie kremowe. Działa rewelacyjnie!


Podsumowując: Jeśli więc Wasza skóra pod oczami jest wymagająca to zdecydowanie polecam Wam wypróbować masło shea.




STRONA PRODUCENTA
SKLEP PRODUCENTA

Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu. 
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: