Obserwatorzy:

MASECZKA KLEOPATRA, DERMAGLIN

11:26 Karolina Rogala 0 Comments

Ostatnio mam wielką ochotę się maseczkować, nie wiem z czego to wynika, ale namiętnie nakładam praktycznie co drugi dzień jakąś maseczkę. Dzisiaj o maseczce, którą zna pewnie większość z Was.



OPIS PRODUKTU:
Minerały zawarte w glinkach oprócz dokładanego oczyszczania działają na skórę kojąco, łagodzą podrażnienia, aktywizują naturalne funkcje skóry i wspomagają jej zdolność do wydalania substancji toksycznych. Wygładzająca siła miodu i białko jedwabiu są doskonałymi partnerami w walce o piękną i zdrową cerę. Maseczka z powodzeniem zatrzymuje wilgoć i gwarantuje długotrwałe nawilżenie skóry.

SKŁAD PRODUKTU:

Kaolin, Aqua, Hydrolyzed Silk, Mel, Rosa Canina, Simmondsia Chinensis Oil, Propylene Glycol,
Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben,

CENA PRODUKTU:
ok. 5zł / 20g


MOJA OPINIA:

Produkt znajduje się w saszetce z bardzo ciekawą grafiką. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych maseczek i przyciąga wzrok na półkach sklepowych.
Maseczka podobnie jak poprzednia z tej firmy bardzo szybko zastyga, co nie ukrywam jest dość problematyczne przy nakładaniu. Wydaje mi się jednak, że ta ma nieco bardziej kremową konsystencję, która przyjemnie rozprowadza się na skórze.
Zapach maseczki jest charakterystyczny dla glinek, jednak w tle czuć wspomniany przez producenta olejek różany. Jak widzicie w składzie mamy hydrolizowany jedwab, olejek z dzikiej róży, miód
i olejek z jojoba co zdecydowanie wpływa na to, że nasza skóra po użyciu tej maseczki jest odżywiona i bardzo dobrze nawilżona.
Trzymałam ją na twarzy przez około 10 minut cały czas spryskując wodą, aby całkowicie nie zastygła. Maseczka bardzo dobrze oczyściła moją cerę, jednocześnie bardzo dobrze ją nawilżając.
Mam cerę mieszaną, więc takie nawilżenie jakie dała maseczka mi wystarczyło i nie musiałam po
jej użyciu nawilżać dodatkowo cery kremem. Myślę, że tę maseczkę polecałabym osobą z cerą tłustą
i mieszaną, ale także z cerą trądzikową, problematyczną.
Warto wspomnieć, że maseczkę należy zużyć od razu, ponieważ, co jest bardzo ważne, zielona glinka kambryjska ma właściwości absorbujące i podczas "czekania na kolejne użycie" mogłaby zaabsorbować z powietrza zanieczyszczenia i bakterie.






Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu. 
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: