Obserwatorzy:

CIASTKA OWSIANE Z PESTKAMI DYNI, IRENKI

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Kolejna porcja słodyczy, w dosłownym tego słowa znaczeniu wkroczyła na bloga. 


OPIS PRODUKTU:
Ciastka Irenki to doskonałe połączenie chwili przyjemności z dbałością o zdrowie. Potrawy z ziarnem owsa to nie tylko sycący i zdrowy posiłek, ale również źródło magnezu, żelaza i witamin, potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Irenki należą do grupy 1% produktów nieposiadających w składzie żadnej chemii spożywczej. Nie zawierają barwników, emulgatorów, regulatorów, spulchniaczy i konserwantów. Dzięki zastosowaniu naturalnych składników odznaczają się bardzo wysoką zawartością witamin i minerałów, a unikalna receptura pozwala im zachować wyjątkowy smak domowych wypieków przez ponad pięć miesięcy.

SKŁAD PRODUKTU:
płatki owsiane (63,8%), pestki dyni (10,6%), olej rzepakowy rafinowany, cukier, jaja, cukier wanilinowy, sól.

CENA PRODUKTU:
ok. 5-6zł / 175g TUTAJ


MOJA OPINIA:
Tym razem z pestkami dyni. Należę do wielbicieli pestek z dyni, więc ten smak był dla mnie jednym z najbardziej wyczekiwanych, a zarazem na tyle oczywisty, że zwlekałam z jego wypróbowaniem.
Pestki dyni - chyba każdy wie jak smakują. Mają charakterystyczny posmak, który nie każdemu odpowiada i tak na przykład mój chłopak wielbicielem akurat tego smaku nie był.


Są to chyba najsłodsze ciastka z całej testowanej przeze mnie szóstki, a jednocześnie najbardziej aromatyczne, ponieważ jedząc je mamy wrażenie, że chrupiemy pestki dyni zanurzone w miodzie. (?) Coś w ten deseń. Wydaje mi się, że do gorzkiej kawy się nadają, ale ja jednak wolałabym je
w nieco mniej słodkim wydaniu.



Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu.
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: