Obserwatorzy:

CIASTKA ORKISZOWE, IRENKI

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Ostatnia odsłona ciastek Irenek na moim blogu - nasza przygoda się niestety już kończy. Na szczęście znalazłam stacjonarnie Irenki w Lewiatanie, więc na pewno będę po nie sięgać.


OPIS PRODUKTU:
Ciastka Irenki to doskonałe połączenie chwili przyjemności z dbałością o zdrowie. Dzięki zastosowaniu naturalnych składników odznaczają się bardzo wysoką zawartością witamin i minerałów, a unikalna receptura pozwala im zachować wyjątkowy smak domowych wypieków przez ponad pięć miesięcy.

SKŁAD PRODUKTU:

płatki orkiszowe (67,1%), olej rzepakowy rafinowany, cukier, jaja, cukier wanilinowy, sól.

CENA PRODUKTU:
ok.7 zł / 175g TUTAJ


MOJA OPINIA:
Niestety wielbicielką płatków orkiszowych nie jestem, jednak jem je czasem, ponieważ są idealne
na wzmocnienie organizmu. Mają specyficzny smak, który nie należy do moich ulubionych,
jednak wiem, że są osoby, które nie wyobrażają sobie śniadania bez tych płatków.
Orkisz jest bardzo charakterystyczny i te ciastka oddają całkowicie jego smak. Słodycz produktu jest bardzo zrównoważona - nie są za słodkie, ale nie należą również do grupy tych "wytrawnych".
Czuję tutaj wyraźnie mocno orzechowy smak orkiszu, co sprawiło, że ciastka zostały pochłonięte przez mojego R., który jest wielbicielem orzechów.


Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu.
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: