Obserwatorzy:

CIASTKA JAGLANE Z DAKTYLAMI, IRENKI

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Kolejna porcja słodyczy zapewniona przez firmę Irenki. Dzisiaj bardzo zaskakujące ciastka,
w których zasmakują nawet osoby, które nie przepadają za daktylami.




OPIS PRODUKTU:
6B - Bez konserwantów, barwników, emulgatorów,
regulatorów, mąki i spulchniaczy

Waga – 175 g, Cukier < 15%, Termin - 6 miesięcy

3 smaki: z żurawiną, czekoladą, daktylami

SKŁAD PRODUKTU:
płatki jaglane 62,1%, daktyle suszone 10,9%, cukier, jaja, olej rzepakowy rafinowany, cukier wanilinowy, sól.

CENA PRODUKTU:
ok. 5-6zł / 175g


MOJA OPINIA:

Część jaglaną znałam już z moich ukochanych ciastek jaglanych z żurawiną, o których pisałam Wam już jakiś czas temu. Byłam bardzo ciekawa, czy zasmakuje mi również wersja z daktylami, które polubiłam stosunkowo niedawno i stanowią świetną alternatywę dla słodyczy.
Daktyle mają specyficzny smak, który nie każdy lubi. Są słodkie, jednocześnie wytrawne, a czasami nawet nieco kwaśne. Po prostu są wyjątkowe. Kasza jaglana również ma swój charakterystyczny, nieco cierpki smak. Zastanawiało mnie, czy tak odmienne smaki będą ze sobą w ogóle współgrać,
bo przecież to jak jeść ogórka kiszonego z dżemem. (Oczywiście jeśli ktoś tak lubi to mi nic do tego.)


Przyznam szczerze, że obawiałam się tego połączenia najbardziej ze wszystkich. Kiedy spróbowałam pierwszy raz nie byłam przekonana, jednak z każdym kolejnym kęsem się przekonywałam.
Jest to raczej ciastko, które należy do tych bardziej wytrawnych - do słodkiej kawy będą idealne.
Na pewno nie każdy w nich zasmakuje, bo są wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju. Jako wielbicielka odmienności uważam, że mimo wszystko są godne uwagi i wypróbowania. Tym bardziej za tak śmiesznie niską cenę.





Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową tego produktu.
Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: