Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - HOME SWEET HOME + WYNIKI AKCJI: TESTUJ ZE MNĄ

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Jestem świeżo po przeprowadzce, rzekłabym wtórnej przeprowadzce. Wchodząc do domu pomyślałam "Home sweet home" i przypomniało mi się, że mam do opisania właśnie wosk o tej samej nazwie - przypadek? 


OPIS PRODUKTU:
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cynamon, świeżo zaparzona herbata oraz korzenne przyprawy.

Jak wspomnienie rodzinnej kuchni. Albo jak pierwszy krok stawiany przez próg ukochanego domu wtedy, kiedy wracamy z długiej podróży. Home Sweet Home – bo wszędzie dobrze, ale... No właśnie! Wosk łączący w sobie wszystkie, kojarzące się z domowymi wypiekami esencje. Niewielka tarteletka, która – już w chwilę po rozgrzaniu – uwodzi nutami aromatycznych lasek cynamonu położonych na kubku z gorącą herbatą! Doskonały sposób na to, aby klimat rodzinnego domu zabrać ze sobą wszędzie tam, gdzie akurat musimy się wybrać na dłużej!

MOJA OPINIA:
Zapach zdecydowanie pasujący do obecnej aury - plucha za oknem, mróz i zimne powietrze.
Nadaje się na jesienno-zimowe wieczory. Jest bardzo intensywny - połączenie przypraw
korzennych, w których pierwszoplanowym zapachem jest cynamon. Całość trochę mnie
przytłacza i zdecydowanie nie jest to zapach dla mnie. Będzie idealny dla osób lubiących
mocne, korzenne, może nieco męskie zapachy.



DOSTĘPNOŚĆ, CENA:
Sklep goodies TUTAJ, cena 8zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.


OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Dwa dni temu zakończył się nabór do "Akcji: Testuj ze mną!" suplementy od Pharmalord.
Bardzo mi przykro, że zgłosiły się tylko dwie osoby... Na szczęście po opublikowaniu posta na stronie facebookowej bloga zgłosiła się trzecia osoba i mamy komplet.
Zapraszam do kontaktu Martyna G, strefa wlosowa oraz CzasemtakjestCzasemtakjest - otrzymacie ode mnie kody na suplementy i będziemy wspólnie testować. 

0 komentarze: