Obserwatorzy:

ZESTAW DO KONTUROWANIA TWARZY, MAKEUP REVOLUTION

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Niegdyś konturowanie twarzy było dla mnie przeżytkiem, a dziś nie wyobrażam sobie bez niego makijażu - przecież buzia wygląda tak... inaczej. Jako początkująca w tych sprawach nie chciałam wydawać majątku na produkty do konturowania, bo co jak mi się nie spodoba, bo co jak nie będę umiała tego robić... Postawiłam więc na gotowy zestaw, który swego czasu robił szum w blogosferze.




OPIS PRODUKTU:
Paleta do konturowania Fair C01 marki Makeup Revolution to paleta pudrów do konturowania i modelowania twarzy. Zawiera matowy bronzer, róż i rozświetlacz, czyli wszystko to, czego potrzebujemy do upiększenia cery. Przy pomocy tej palety można podkreślić, wymodelować oraz optycznie odmłodzić rysy twarzy. Pudry są bardzo trwałe, stworzone z wysokiej jakości pigmentów oraz łatwe do nakładania. Całość zamknięta jest w gustownym czarnym pudełeczku.

CENA PRODUKTU:
17,50zł TUTAJ


MOJA OPINIA:

Zestaw znajduje się w eleganckiej, czarnej kasetce z przezroczystym przodem, przez który widać dokładnie produkt. Na zamknięciu umieszczone jest niewielkie lusterko, które uważam za ciekawe rozwiązanie, kiedy zabieramy produkt z podróż, chociaż jak dla mnie jest ono za małe.
Kasetka jest plastikowa, jednak dość solidna - nie jest to typowy chiński plastik, który pęka pod każdym naciskiem.


Może mało istotne, jednak dla mnie ma znaczenie, a mianowicie zapach, który jest w tym produkcie
dość intensywnie pudrowy, jednak wyczuwalny wyłącznie w opakowaniu.
W dotyku wszystkie trzy produkty są dość kremowe.
Bronzer jest całkowicie matowy, w ciepłych tonach. Jest najmniej napigmentowany z tej trójki, jednak mi, jako bladziochowi, to zupełnie nie przeszkadza, bo dla mnie jest idealny.
Z pewnością nie jesteśmy w stanie narobić sobie nim plam, bo bardzo dobrze się blenduje.
Rozświetlacz również ma ciepły odcień, który wpada w taki łosoś z złotem. Po za tym, że tworzy
piękną taflę ma w sobie niewielkie drobinki, które zdecydowanie nie są brokatem.


Idealnie odbija światło i dodaje naszej cerze naturalnego blasku. Jest dobrze napigmentowany
i tutaj już możemy przesadzić z jego ilością, więc należy uważać.
Róż najmniej mi podpasował z tego zestawienia, chociaż na pewno będę go używać latem.
Ma ciepły, różowo-łososiowy kolor z złotą poświatą. Również zawiera w sobie drobinki i to właśnie
dlatego mi najmniej podpasował. Przepięknie odbija światło i używając go powinniśmy zrezygnować
z rozświetlacza. Tak jak wspomniałam będzie idealny na lato.


Podsumowując: Generalnie jestem zadowolona z tego produktu i uważam, że jest on idealny właśnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z konturowaniem.

0 komentarze: