Obserwatorzy:

TAG: MÓJ ZWIERZĘCY PRZYJACIEL I

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Takiego tagu jeszcze u mnie nie było, a myślę, że skoro jestem wielkim miłośnikiem zwierzaków
to wypadałoby Wam przedstawić moje pociechy - obecnie są to dwie - kot i chomik.
Dzisiaj o tym mniejszym, bo poprzedni kot niestety zaginął, a obecnego mam dopiero od około tygodnia i nie mam jeszcze żadnych ciekawych zdjęć, więc o nim za jakiś czas.



1. Jak nazywa się twój zwierzak?
Fred, ale i tak najczęściej mówimy na niego szczurek, myszka, czy uszolek, bo ma cudowne duże uszka :D

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?

Chomik syryjski.


3. Jak długo jest już z tobą?
Dokładnie od 24 października 2015r, zatem niecałe cztery miesiące.

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Nie dostałam - zabrałam go od kobiety, która go oddawała, bo "atakował" jej około dwuletniego syna. Pozostawię to bez komentarza, jednak chcę dodać, że chomik na początku faktycznie był agresywny, ale zmiana odżywiana na zdrowe, większa klatka, cierpliwość i miłość sprawiły,
że jest niesamowitym miziakiem.




5. Ile ma lat?
Nie mam pojęcia...

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?
Tak na prawdę nie wiem - nie miałam okazji poznać jego dziwnych zachowań.


7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą ?

Dla mnie każdy zwierzak jest jak moje dziecko - tak, jestem przeogromnym zwierzolubem, czego wiele osób nie potrafi zrozumieć niestety i spotykam się z niezrozumieniem nawet wśród bliskich.
Na przykład nie potrafią zrozumieć dlaczego chomik ma klatkę 100x53x46 cm, bo przecież to wymiary dla królika... No cóż - na szczęście są jeszcze osoby, które mnie doskonale rozumieją.

8. Ulubione chwile ?
Tak na prawdę najlepiej spędzony czas z chomikiem to po prostu wzięcie go na łóżko, aby sobie pobiegał i głaskanie go, czy drapanie paluchem między uszolkami.


Mam nadzieję, że dałam Wam trochę poznać najmniejszą istotkę w mojej rodzinie. Chętnie poczytam o Waszych zwierzakach, więc napiszcie swój post, bądź dajcie odpowiedź w komentarzu.

0 komentarze: