Obserwatorzy:

POMYSŁY NA PREZENT URODZINOWY DLA CHŁOPAKA

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Prezenty urodzinowe dla chłopaka niestety są chyba najtrudniejszą sprawą - szczególnie, kiedy wiesz, że Twojemu ukochanemu nic nie brakuje. O tym jakich prezentów nie lubią mężczyźni (tutaj w kontekście Świąt, ale myślę, że można to i do urodzin podpiąć) możecie poczytać u mojego przyjaciela Dawida - TUTAJ. Jak widać skreślił większość najczęściej kupowanych. Co zatem wybrać?



Z pomocą przychodzi nam My Gift DNA, które jest bazą spersonalizowanych prezentów, a przecież właśnie takie są najlepsze, bo idealnie dopasowane do osoby, która je otrzyma. 



Co powiecie na zestaw z spersonalizowanym portfelem, długopisem i brelokiem? Jestem przekonana, że każdy mężczyzna byłby z takiego zadowolony.



Panowie też lubią wina, więc zestaw do wina z ich imieniem na pewno będzie wywoływał uśmiech za każdym razem, kiedy będzie otwierał butelkę do romantycznej kolacji z Wami. 



A może Wasz luby jest koneserem whisky? Spersonalizowana karafka będzie z pewnością zaskoczeniem - tym pozytywnym!




Może po prostu kufel do piwa? Chyba każdy od czasu do czasu lubi usiąść przy dobrym piwku,
a taki kufel od serca sprawi, że trunek będzie smakował jeszcze lepiej. 



Macie w domu filmowych maniaków? "Bond", "Gra o tron", "Gwiezdne wojny", a może "Matrix"?
Który fan filmu nie chciałby być jedną z głównych postaci w nim? Wiadomo, że takie marzenie ciężko spełnić, ale plakat filmowy  z zdjęciem ukochanego w roli bohatera z pewnością go ucieszy!


A może sportowiec? Chyba ego każdego mężczyzny wzrośnie kiedy otrzyma okładkę magazynu
ze swoim zdjęciem.


Typowy gracz? I dla niego znajdzie się odpowiedni gadżet - kubek z Game Boyem. Zapewniam,
że kawa serwowana o poranku w takim kubku smakuje lepiej! ;)


Mężczyzna w kuchni to widok, który lubi każda kobieta, więc dlaczego by go nie przekonywać
do kuchni? Spersonalizowana deska do krojenia z pewnością zachęci go do częstszego przygotowywania posiłków.


Ja postawiłam na obraz na płótnie metodą watercolor, który otrzymałam do My Gift DNA dzięki uprzejmości Magdy. Uważam, że wspólne zdjęcie, czy obraz na ścianie to coś co powinna mieć każda para. Planujemy w tym roku remont pokoju i ten prezent będzie wisiał nad naszym łóżkiem i przypominał nam o naszych początkach, bo właśnie z tego okresu pochodzi to zdjęcie.
Obraz otrzymałam błyskawicznie - czas od pierwszego maila do otrzymania obrazu to... trzy dni!
Powiem szczerze, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona nie tylko rzeczywistym wymiarem
obrazu, ale przede wszystkim jakością wykonania i dbałością o każdy szczegół oraz klienta.
Wiem, że dzięki tej współpracy poznałam sklep, w którym będę robiła prezenty moim bliskim.
Mama już mi zazdrości obrazu... :)


Przedstawiłam Wam przekrój moich propozycji na prezenty, cały asortyment znajdziecie tutaj.
Znajdziecie tam prezenty na każdą okazję, dla każdego i na każdą kieszeń.



0 komentarze: